OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM Qtym Business Partner AB
Qtym Business Partner är Värmlands enda renodlade kundservice och telefonpassningsföretag. Vårt mål är att utifrån kundens behov och önskemål och med vårt engagerade team skapa god och personlig service som underlättar våra kunders vardag. På kontoret i Karlstad servar vi många av Värmlands största företag med kundservice i världsklass. Bland våra kunder märks fabriker, resebolag, energibolag som alla efterfrågar olika tjänster och servicegrader. I tillägg har vi även hundratalet små och medelstora företag som vi servar med telefonpassningstjänster. Vi jobbar också med kundvård och uppföljningssamtal åt andra företag.
Vi behöver nu förstärka vårt team med en person som kan jobba extra/vid behov hos oss. Rollen innebär allmänna arbetsuppgifter i en kundtjänst, dvs. att besvara kunders frågor och ge god service. Vi ser gärna att du har god administrativ förmåga och van att arbeta i olika system.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad och som har en god kommunikationsförmåga. Du har lätt att kommunicera i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid flexibilitet då du behöver ha möjlighet att hoppa in och jobba på kort varsel.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har jobbat med någon typ av service tidigare. Du har en god datorvana och kan prata svenska och engelska både i tal och skrift.
Övrigt
Arbetstid- Dagtid
Placering-Kontoret i Karlstad
Intervjuer pågår löpande, därför vill vi att du skickar in din ansökan snarast.
Vid frågor om tjänsten maila Ulrica Andersson på mailadress: ulrica.andersson@qtym.se
Varmt välkommen med din ansökan!