Nu söker vi en Office Assistant till Voff

Arbetsbeskrivning

Vilka är Voff?

First and foremost, at Voff - we are entrepreneurs, visionaries and doers. We live by our values and we are passionate about what we do, every single day. We operate in one of the most exciting FMCG segments right now - pet food - and are proud to be Europe's leading provider of natural premium pet food. Our pan European team works hard to every day offer the best possible products and experiences for our customers, in a dynamic, open and collaborative workspace.

We are based in Stockholm with offices in Germany, UK and Finland. We are owned by Swedish Private Equity company Systematic Growth.

Hur ser en vanlig dag ut?

Det här är en helt ny roll så tillsammans kommer vi att sätta upp rutiner för hur vi ska arbeta tillsammans. Det vi vet är att du kommer till ett gäng där kulturen är inkluderande och prestigelös. Vi som jobbar på Voff är drivna personer som är väldigt målmedvetna men med hjärtat på rätt ställe och här råder en härlig och vänskaplig stämning. På huvudkontor arbetar idag ledningsgruppen som består av Mårten som är VD, Joel som är CFO och Olivia som är Chief Business Development Officer.

Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

KalenderhanteringBokning av resor och interna mötenKvittoredovisningHR-relaterade uppgifter som engagement survey, presenter, födelsedagarBeställa IT-utrustningPosta/Hämta brev/Printa/ScannaKontakt med BolagsverketSamla in signaturerAdministratör kring upphandlingar av exempelvis försäkringar

Vem söker vi?

För att lyckas i rollen som Office Assistant ser vi att du arbetat i en liknande roll under ett par år. Kanske som koordinator, administratör, i en reception eller liknande.

Eftersom du är med och skapar strukturen för rollen är det viktigt för oss att du känner dig trygg i att sätta rutiner och du ser vad som behöver göras.

Det viktigaste av allt är att du förstår det här med administration och hur viktigt det är med ordning och reda och att snabbt kunna skapa lösningar på administrativa problem och utmaningar som kan komma upp, du är förmodligen ett riktigt proffs när det kommer till just den biten.

Som person har du ett starkt engagemang och driv för att få saker gjorda och gör det på ett strukturerat arbetssätt. Du har förmågan att prioritera, planera och du är prestigelös och sympatisk.

Du är en duktig kommunikatör både på svenska och engelska och har grundläggande kunskaper i Office.



Nyfiken på att veta mer?

Tjänsten är på 75-100% med start så snart som möjligt och kontoret är beläget på Riddargatan 7A.

I den här rekryteringen samarbetar vi med The Pace/Wise Professionals.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.



Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 oktober 2021

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024