Nu söker vi en Office Manager Sweden till Burenstam & Partners

Arbetsbeskrivning

Vilka är Burenstam & Partners?

Burenstam & Partners AB är en kraftigt växande oberoende förmögenhetsrådgivare som ger finansiell rådgivning till privatpersoner, företag, stiftelser och institutioner i Sverige.



Bolaget har ca 50 anställda (och växer!) och är dotterbolag till Formuesforvaltning AS, Norges största oberoende finansiella rådgivningsföretag med säte i Oslo.

Koncernen har under det senaste decenniet utvecklats till en stark skandinavisk aktör med 16 kontor i Norge, tre kontor i Sverige och ett kontor i Storbritannien. I koncernen finns omkring 330 medarbetare och ett förvaltat kapital på drygt 120 mdr.

Rollen

I rollen som Office Manager Sweden kan man verkligen påstå att ingen dag är den andra lik. Rollen är både operativ och strategisk och här handlar det om att bidra med din kompetens och se till att allt flyter på så smidigt som möjligt.

Rollen är bred och blir mycket vad du gör den till. Här följer några ansvarsområden: 

Ansvara för den dagliga driften på tre kontor till att börja medAnsvarig för öppnandet av nya kontor 

Delat budgetansvar med CFO

Inköpsansvarig gällande kontorstjänster, förbrukningsmaterial och inventarier

Avtalshantering, uppföljning och leverantörsanvarig

Ansvarig gällande IT-utrustning, telefoni samt IT-stöd

Ansvar för processbeskrivningar och rutiner samt implementering och uppdateringar 

HR-administration i samband med rekrytering och anställning, preboarding, onboarding och offboarding av medarbetare, samt hantering av HR Masterdata

Ansvarig för husronder, processer och checklistor

Delaktig och ambassadör i flyttprojekt

Vara delaktig i events och övriga projekt

En entusiasmerande projektledare av rang

Vi tror att du som blir framgångsrik i den här rollen har arbetat som Office Manager eller Kontorschef på ett tillväxtföretag under ganska många år och att du är trygg i rollen.



Vi ser att du gillar stora kontaktytor, att du är ödmjuk, prestigelös och en entusiasmerande person med en härlig attityd och positiv energi som smittar av sig.



Du behöver vara en projektledare av rang, älska utveckling och att göra saker smartare.

Vi vill att du är en kulturbärare och att du är strukturerad, noggrann, initiativtagande och serviceminded. Vi söker en administrativ stjärna med hög kapacitet som gillar att både starta upp, men också att förvalta.

Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, du är van att arbeta i system och du har goda kunskaper i hela Officepaketet.

Nyfiken på att veta mer?

Du rapporterar till CFO och Burenstam & Partner sitter i fina lokaler på Nybrogatan 11.



I den här tjänsten samarbetar Burenstam & Partner med Wise Professionals/The Pace. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.thepace.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024