OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”Att bidra till att skapa riktigt bra kundmöten är det roligaste vi vet. Vi vet att bra kundmöten ökar tillväxt över tid genom lojala kunder som handlar mer och oftare. Vi levererar nya kundperspektiv, letar efter de goda exemplen, utmanar våra kunder och inspirerar till att våga prova något nytt i kundmötet.”
- Lotta Eriksson, VD och Grundare Custitude
Om tjänsten
Custitude är i en utvecklingsfas med lång erfarenhet av kundmötesfrågor. Vi jobbar tätt ihop med våra kunder och vår övergripande uppgift är att förstå och hjälpa våra kunder att bli ännu bättre i kundmötet. Detta gör vi med olika typer av kundundersökningar samt skapar verktyg för personalen att utvecklas.
Ditt uppdrag som projektassisten är att på daglig basis assistera i flertalet kundprojekt. Arbetet innebär bland annat personlig kontakt med våra observatörer, bemanning av våra projekt och stöttning av projektledare i allt från rapporter till kvalitetsäkring mot kund. Att ta fram underlag till analys samt assistera i att rullande mystery shopping-projekt blir utförda i tid och av god kvalitet.
Vem söker vi?
Du kommer att vara inne i flera kundprjekt samtidigt och stötta i projektledning såväl som bemanning. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift och du har förmåga att analysera och presentera information på ett pedagogiskt sätt. förmåga till Struktur och personligt ansvar är a och o. du har goda datorkunskaper och kan arbeta i Word, Powerpoint och Excel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service/försäljning. Kanske har du varit skiftledare inom butik eller snabbmat. Kanske har du pluggat på universitet och jobbat extra inom handel/service.
Vi sitter i fina lokaler centralt på Storgatan i Strängnäs. Läs gärna mer om vår verksamhet på www.custitude.se, på Facebook eller LinkedIn.
Skicka din ansökan till johan.strand@custitude.se snarast möjligt. Vi kommer att intervjua löpande. Tillträde slutet augusti/september 2023. Individuell lönesättning tillämpas.
Välkommen med din ansökan!