Nu söker vi en receptionist till Corem i Linköping!

Nu söker vi en receptionist till Corem i Linköping!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som gillar mötet med människor och brinner för service? Är du dessutom student och vill ha ett givande deltidsarbete? Då kan det vara dig vi letar efter till tjänsten som receptionist till Corem! Sök omgående då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Corem Property äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för framtiden. Företaget är idag verksam runtom i Sverige men även i New York. Denna tjänst är placerad i Linköping där kontoret utgörs av ungefär 20 medarbetare. I rollen ansvarar du för hela Sveriges växel där du främst hanterar ärenden över telefon. Ärendena varierar men kan innefatta alltifrån felanmälningar från hyresgäster till nyckelhantering för underleverantörer. Du kommer även att på plats ta emot besökare och vara ansiktet utåt för företaget. I rollen ingår även att beställa frukost, boka konferenser och ansvara för utskick av olika event samt insamling av anmälningar. Det är med andra ord en varierad roll där du som person behöver vara social och trivas med att ha flera saker igång samtidigt. För att passa för rollen ser vi därför att du som person är nyfiken och gillar att lära dig nya saker. Vi ser också att du har ett öga för detaljer och är noggrann i ditt arbete.

Arbetstiderna är förlagda kl. 13.00-16.00 tisdagar, onsdagar och torsdagar. Du kommer därmed tillhöra ett poolupplägg med flera studenter där ni arbetar en eftermiddag var. Tillträde är enligt överenskommelse under augusti. Du kommer att erhålla en introduktion där du kommer att få skugga den person som i dagsläget arbetar i rollen.

Du erbjuds
- Varierande arbetsuppgifter
- Ett givande och socialt arbete
- Att bli en del av ett familjärt team på en arbetsplats med härlig kultur

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå och tar examen tidigast 2026
- Har administrativ datavana då du till stor del kommer arbeta i Telia Touchpoint och Outlook
- Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift då det krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna
- Är tillgänglig en eftermiddag i veckan (tisdag, onsdag eller torsdag)

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete och/eller arbete som telefonist.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Social
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2024
  • Ansök senast: 13 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 november 2024

Administratör

Administratör

13 november 2024