OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker omgående en serviceinriktad receptionist som kan arbeta 25 timmar per vecka. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan kl 07:45-13:00. Du kommer att bli anställd som konsult men arbeta ute hos vår kund i centrala Stockholm.
Uppdraget beräknas starta i i mitten av april och inleds med några utbildningsdagar. Vår kund kommer ha öppet hela sommaren och det är därför viktigt att du som söker tjänsten finns tillgänglig för jobb i sommar och framåt.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom service och reception. Om du har jobbat med telefonväxelsystem är ett ett stort plus. Som person är du utåtriktad, prestigelös och duktig på att prioritera. Vidare ser vi gärna att du gillar att ta ansvar, är uppmärksam och har ett säkerhetstänk på arbetsplatsen. Vi ser även att du har lätt för att samarbeta. Du kommer sitta i receptionen samt back office.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att:
- Ta emot besökare, både interna och externa
- Ta hand om post
- Arbeta med telefonservice såsom växel och anknytningar
- Arbeta med bokning, kopiering och registrering
- Plocka in varor i kontors- och kaffeförråd
- Hantera dagliga ärenden
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av växelsystemet UCS10.
Om Arena Personal
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.