OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och vill nu få möjlighet att bredda dina erfarenheter? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!
I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma finsktalande agenter till spännande uppdrag på Ellos Group!
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.
Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och finska. Tidigare erfarenhet inom service är meriterande. Arbetet går att utföra via distans.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier. Både på svenska och finska.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning som en del av servicen.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.
Arbetstider
Vardagar: 06:30-20:00
Lördagar: Stängt
Söndagar: Stängt
Röda dagar: 09:00-16:00
Lön och anställningsgrad
Fast månadslön enligt kollektivavtal.
Anställningsgrad 100%.
Ansökan och tillsättningsdatum
Tillträde sker i oktober, så sök redan idag!
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna rekryteringsansvarig Linnéa Gren på linnea.gren@releasy.se
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång om du skulle bli aktuell för att gå vidare i processen. Vi gör bakgrundskontroller på alla våra tjänster för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare och att det inte finns några tvivel på att du är rätt person.
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900