Nu söker vi flera handläggare till vår trivsamma kund i Borås

Nu söker vi flera handläggare till vår trivsamma kund i Borås

Arbetsbeskrivning

Vill du tillhöra ett team med trevliga och kompetenta kollegor och få vara med och starta upp en ny verksamhet? Läs mer här!

Om uppdraget

Vår kund har fått ett utökat uppdrag och behöver därför uppstöttning av 15 handläggare. Arbetet sker i största del på dagtid men i vissa fall kan kväll- och helgarbete förekomma. Du utgår från kundens kontor i Borås men det finns också möjlighet till distansarbete. Start för uppdraget är 1 augusti 2022 och det pågår fram till årsskiftet. Vecka 30 kommer ett informationsmöte att hållas. Om kundens utökade uppdrag förlängs finns också möjlighet att ditt konsultuppdrag förlängs.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer de huvudsakliga arbetsuppgifterna vara att handlägga ärenden genom att bedöma, dokumentera samt fatta beslut om utbetalning av
stöd och ha telefonsamtal med kunder om ansökan.

Eftersom du kommer ha mycket extern kontakt är det viktigt att du har god bemötandekompetens och god kommunikativ förmåga, vilket märks genom
att du är lyhörd i samarbetet med dina kollegor och i mötet med kunder. Vi letar efter dig som är trygg i dig själv, flexibel och har god samarbetsförmåga. Vi ser också att du är driven och har förmågan att arbeta strukturerat.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning

- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

- Kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3 juni 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


HR-handläggare

27 november 2024

27 november 2024

25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024