Nu söker vi flera växeltelefonister till Västerås

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu dig som brinner för att ge en god service, trivs med mycket kundkontakt och som vill arbeta extra som växeltelefonist hos vår kund i Västerås. För att vara aktuell för denna tjänst är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning som exempelvis studier på minst 50 %.

Som växeltelefonist kommer du arbeta med att bemöta företagets kunder via telefon, för att sedan hjälpa och styra dem rätt i organisationen. Du kommer därmed att vara företagets ansikte utåt och vara en viktig första kontakt.


Din profil

Du som söker har minst gymnasiekompetens och några års yrkeserfarenhet från serviceyrket eller liknande, där du haft daglig kontakt med kunder via telefon. Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet.

Personliga egenskaper:
• Mycket serviceinriktad med kundens bästa i ständigt fokus
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med alla typer av kunder
• Professionell och trevlig i ditt kundbemötande
• Glad, energisk och pigg – en person som trivs med tempo
• Du ser nya arbetsuppgifter som en positiv utmaning
• Du är en teamspelare som gärna hjälper dina kollegor

Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag – ansök därför redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Elena Hallin

Patrick Bihler

Anna Brorson

Arena Personal AB

Malin Nordeman

Carina Tiderman
0727-262666
Carina Tiderman

Martina Olsson

Elena Hallin
016-142149
Elena Hallin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Nordic AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 19 juli 2016

Besöksadress

Rademachergatan 1
None

Postadress

Rademachergatan 1
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024