Nu söker vi kundtjänstmedarbetare!

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet inom kundservice och/eller administration? Nu söker vi flera kundservicearbetare med erfarenhet som administratör till kund i centrala Jönköping!
Om tjänsten
Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att bemöta kunder via telefon och mejl. Detta innebär att du kommer besvara inkommande kundförfrågningar, supportera intern- och externa parter till organisationen samt sköta tillhörande administrativa arbetsuppgifter. Målsättningen är att hela teamet ska arbeta på kontoret med arbetstider förlagda måndag-fredag kl 08:00-17:00. Denna tjänst ska tillsättas omgående och kommer pågå under hela sommaren till slutet av augusti. För rätt person finns det möjlighet till vidare anställning hos kund. Arbetsuppgifter:
• Ta emot inkommande samtal, telefonväxel och hantera ärendehanteringssystemet
• Vara företagets spindeln-i-nätet-personen och samordna ärenden med interna avdelningar

Tjänsten innefattar servicehandläggning för ett företag i den växande och spännande energibranschen.
Om dig
Du som är social, positiv och serviceminded kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom flexibel och ansvarstagande, samt har ett logiskt tankesätt kommer du att trivas utmärkt med arbetsuppgifterna. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program. Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder!
Viktigt för tjänsten:
• Du behärskar både svenska och engelska, framför allt i samtal
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen
• Du kan jobba heltid tom 1 september

Meriterande men inte ett krav för tjänsten:
• Erfarenhet av affärssystem
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än annonseringstid. Som en del av rekryteringsprocessen arbetar vi med ett logik- och en personlighetstest. Detta skickas automatiskt ut till dig i inledande del av rekryteringsprocessen.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se alt 073-684 73 10
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se 
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 10 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 7 maj 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024