Nu söker vi kundtjänstmedarbetare till KONE

Nu söker vi kundtjänstmedarbetare till KONE

Arbetsbeskrivning

Nu utökar KONE sitt kundserviceteam och söker dig som vill arbeta med kundservice i världsklass! KONE är verksamma inom hissar, rulltrappor och automatiska dörrar och har flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine.

 

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare kommer du att sitta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med dina kollegor där du kommer att ta emot inkommande ärenden och felanmälningar via samtal, mail och chatt gällande företagets produkter - hissar, portar och rulltrappor. Du kommer även att identifiera säkerhetssituationer och hantera dessa genom att lämna lämpliga anvisningar och även få personerna som hör av sig att känna sig trygga i olika situationer.

Du kommer tillhöra ett stort team som brinner för att hjälpa till och ge service. Det är en viktig roll då KONE alltid värnar om säkerhet och att skapa de bästa kundupplevelserna oavsett situation eller ärende. Arbetet är spännande och varierande då det innebär kontakt såväl med tekniker som med privatpersoner och företag som inkommer med frågor, felanmälningar och larm. Du kommer sitta på KONES skandinaviska huvudkontor vid Kista Galleria och rollen kräver att du är på plats. Hit tar du tar dig enkelt både kollektivt och med bil.

Vem är du?

För att lyckas i rollen söker vi dig som har en god samarbetsförmåga, lyhördhet och social kompetens. Det är vidare viktigt att du tillsammans med teamet har en tillsammans-anda och är lärande mot varandra. Detta ställer i sin tur krav på att du är en lagspelare och som vid behov kan prestera individuellt och ta egna initiativ. Du förstår vikten av god tonalitet och professionellt beteende i allt du tar dig för. Som person är du hjälpsam, nyfiken, glad och positiv. Då arbetet stundtals är högt har du en förmåga att kunna prioritera och vara flexibel i ditt dagliga arbete. Vidare behärskar du svenska i tal och skrift då det används i det dagliga arbetet samt har telefon- och datorvana. Meriterande om du tidigare har erfarenhet av kundservice eller e-handel.

Du erbjuds

Du erbjuds en social arbetsroll med varierade arbetsuppgifter inom kundservice och larmcentral med start omgående. På KONE möts du av en arbetsplats med högt i tak och ett glatt gäng men framförallt en miljö där kunden alltid är i fokus och varje dag är en möjlighet att förbättra kundens upplevelse av KONE. Vidare erbjuds du en tillsvidareanställning som konsult på Jurek Rekrytering & Bemanning och kommer att arbeta hos vår kund KONE som är ett roligt och föränderligt bolag beläget i Kista. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.

Om KONE

Vi hjälper människor att förflytta sig tryggt och bekvämt i högre, smartare byggnader. Det vi kallar People Flow®. Tillsammans med våra partners och kunder över hela världen hjälper vi städer att bli bättre platser att leva i. 2021 hade KONE en omsättning på 10.5 miljarder euro och vid årets slut över 60 000 anställda. KONEs B-aktier är noterade på NASDAQ OMX Helsinki i Finland.

Sökord: Customer Service Administrator, Administratör, Office Coordinator, Office Administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024