Nu söker vi norsktalande kundservicemedarbetare!

Nu söker vi norsktalande kundservicemedarbetare!

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du en serviceinriktad person och flytande i norska? Ser du även lösningar när alla andra ser problem och vill ta kundupplevelsen till nästa nivå? Då är du välkommen med din ansökan redan idag! Vi söker nu till flera av våra kunder norsktalande kundtjänstmedarbetare. 

Om rollen som kundservicemedarbetare

Inom serviceområdet finns det många olika typer av jobb i många olika typer av branscher. Gemensamt för roller inom serviceyrket är att du är företagets ansikte utåt. Du ansvarar för kundkontakten och ser till att inkommande ärenden hanteras från start till slut.

Exempel på arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare:

• Besvara kunders frågor och lösa problem via telefon, mail och chatt
• Besvara frågor via sociala medier
• Registrera nya kunder
• Ta emot beställningar, order, bokningar och reklamationer
• En del kundservicemedarbetare jobbar även med administration och fakturahantering

Din bakgrund:

• Flytande språkkunskaper i norska
• Tidigare arbetserfarenhet av kundtjänst via telefon, mail och/eller chatt
• Gymnasial utbildning
• Grundläggande datorkunskaper, Officepaketet mm.
• Goda kunskaper i svenska är meriterande
• Goda kunskaper i engelska är meriterande
• God teknisk förståelse och erfarenhet av system är meriterande
• Tidigare arbetserfarenhet av administration är meriterande

Vem vi tror att du är:

Förutom att du såklart är flytande i det norska språket så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper!

För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga, tycker om att prata med andra människor och brinner för att ge god service. Du får en liten extra kick när du känner att du hjälpt någon annan och löst deras eventuella problem. Självklart är också sinne för detaljer och kommunikation viktigt för dig som är intresserad av roller inom kundservice då du kommer att ha många kontakter utåt.

Men oj vilken oklar jobbannons, vad handlar det om för tjänst egentligen?!

Jaa, vi förstår om det kanske verkar lite oklart! Är vi bara för lata för att skriva en enskild annons till varje tjänst? Nej, så är inte riktigt läget. Sanningen är helt enkelt att vi har flera kundserviceroller på bordet just nu, och vi får in nya spännande tjänster från våra kunder stup i kvarten. Med denna generella och proaktiva jobbannons vill vi få in din ansökan för att kunna matcha dig med rätt tjänst så fort som möjligt! (Vilket blir väldigt effektivt för våra kunder, och väldigt skönt för dig. En win-win!)

The Place – Where Happy Work Happens

Vi gör saker lite annorlunda. The Place är en 30-årig rekryterings- och kompetenspartner som sätter glädjen först. På en marknad där merparten rekryteringsfirmor konkurrerar om samma, allt medvetnare talangpool, är hårda värderingar, hög omsättning, individer reducerade till nummer och kortsiktighet numera en norm.

Att jobba är viktigt, men det är inte allt; vi står för att skapa en balans mellan liv och arbetsliv som känns både hållbar och kul.

Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: kundservice, kundtjänst, kundsupport, telefon, mail, back office, administration, norska

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024