Nu söker vi orderadministratörer

Nu söker vi orderadministratörer

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad, stresstålig och noggrann person som söker arbete som orderadministratör?
Då är detta chansen för dig!

OM FÖRETAGET
Uppdraget är en del i vår uthyrningsverksamhet, där du blir anställd av Lernia och arbetar som konsult hos kund. Uppdraget är tidsbegränsat och planeras pågå till och med augusti. Här kommer du att få möjligheten att skapa erfarenheter för framtiden, bredda ditt kontaktnät och stärka din yrkeskompetens.

OM TJÄNSTEN
Som administratör arbetar du främst med ordermottagning från interna och externa kanaler. Övrigt förekommande arbetsuppgifter kan vara dokumentation, förbereda ärenden, göra sammanställningar samt administrera inköp och fakturor. I din roll ingår även att ge service, såväl intern som externt. Dina främsta arbetsredskap är dator och telefon. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp där rätt balans är viktig, därför välkomnar vi gärna personer med olika bakgrund för att bidra till en jämställd arbetsplats.

OM DIG
Vi söker sig som är strukturerad, noggrann och har en god kommunikativ förmåga. Det är även viktigt att du snabbt kan komma in i nya arbetsuppgifter, är stresstålig och att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du behärskar danska eller norska i tal och skrift samt om du tidigare arbetat i SAP.

KRAV

• God datavana
• Körkort och tillgång till bil
• Tidigare erfarenhet av orderadministration*



OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Skövde
• Tjänstgöringsgrad: Dagtid, heltid
• Tillträde: Omgående
• Anställningsform: Visstidsanställning

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare Lina Melltoft, lina.melltoft@lernia.se.
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2021
  • Ansök senast: 25 april 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024