OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åbro Bryggeri är ett av Europas modernaste bryggerier som har anor och traditioner sedan 1856. Som anställd på Åbro Bryggeri kan du förvänta dig en säker arbetsmiljö och en positiv stämning, vilket vi sätter stort fokus på. Vi vill att varje medarbetare ska känna sig respekterad och uppskattad samt känna att det finns möjlighet till utveckling. Vi på Åbro Bryggeri arbetar utifrån våra kärnvärden, vilka är enkelhet, ärlighet och långsiktighet.
Du kommer arbeta med ordermottagning, säljsupport och leveransadministration Du arbetar tillsammans med ett gäng kollegor och arbetar nära företagets säljare. Du har löpande kontakt med kunder, besvarar frågor och tar emot beställningar både via telefon och mail. Du hjälper till att sälja Åbros samtliga produkter till våra befintliga kunder inom hotell, restaurang och catering.
Vi söker dig som har erfarenhet inom ordermottagning eller liknande och som trivs med att både tala i telefon och ha kontakt med kunder via mejl.
Dina tidigare erfarenheter av ordermottagning gör det enkelt för dig att sätta dig in i arbetet och ger nödvändig insikt i det dagliga flödet. Vi ser gärna att du har minst gymnasiekompetens, god datorvana och kunskaper i Office-paketet.
Det här är ett jobb för sig som har en hög social kompetens, en positiv inställning, är noggrann och inte rädd för att hugga i. Din sociala kompetens gör att du trivs i sociala och livliga miljöer och du värdesätter att arbeta i grupp.
Tjänsten är en visstidsanställning till och med 31/8 2023 och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetstiderna är måndag-fredag kl 8.00-17.00.
Eventuella frågor besvaras av vår Samordnare på Orderavdelningen, Britt-Marie Krantz via mail: bibbi.krantz@abro.se
Sista ansökningsdagen är 18 december 2022 och urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Transportchef Maria Gustavsson
0492-165 37