OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill bli vår nästa pusselbit!
Vill du verka i en varierande vardag med HR-frågor och branschöverskridande rekrytering? Då bör du fortsätta läsa mer nedan!
Om tjänsten:
I rollen som rekryterare och HR-assistent på HR-Byrån i Mälardalen AB kommer dina dagar att fyllas med rekryteringsprocesser, kundsamtal, införsäljning och lättare personalärenden i samverkan med dina kollegor.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet från liknande tjänster. Det finns stora möjligheter att forma tjänsten utifrån din kompetensnivå för att säkerställa din fortsatta utveckling.
Du bör vara bekväm med det skrivande språket, besitta god social kompetens och vara lösningsorienterad.
Krav för tjänsten:
B-körkort
Flytande svenska i både tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet från bemanning
Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
Certifierad för analys kring personlighetstester
Dokumenterad säljerfarenhet
Om oss:
HR-Byrån i Mälardalen AB startades 2020 och har sedan dess arbetat upp ett starkt varumärke både på den lokala marknaden men även utanför Enköping.
Idag finns våra kunder över hela landet men till största del i Mälardalen.
Verksamheten grundar sig på två ben där rekrytering är det ena och HR-konsultation är det andra.
För att läsa mer om oss är du välkommen in på vår hemsida www.hrbab.se
Hur du ansöker:
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken nedan.
Frågor kring tjänsten hänvisas till HR-Byrån i Mälardalens VD Pernilla Aronsson Jensen på
pernilla@hrbab.se eller 073-6516155.
rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under annonseringstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag.