OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som är affärsmässig, en fena på administration och DRIVEN är ditt mellannamn!
För att trivas i gänget besitter du en hög grad av entreprenörskap, nyfikenhet och framåtanda. Det här är en ny roll som kommer vara navet i ett väloljat och inarbetat team. Är detta beskrivningen på ditt drömjobb? Fortsätt läs! Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer vara en viktig länk för hela teamet där du stöttar dina närmsta kollegor i administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara följande:
- Inom ditt ansvarsområde ingår att leverera en förstklassig kund- och kandidatupplevelse där du arbetar proaktivt gentemot kandidater och marknaden
- Du ansvarar tex för uppdatering av kundavtal, författande och publicering av rekryteringsannonser samt övriga administrativa uppgifter.
- Skapande och redigering av bloggar, nyheter, inlägg och filmer till Nexer Recruits webb och sociala medier
Vem är du?
Vi ser att du är driven och ambitiös samtidigt som du är prestigelös. Du ser var dina kollegor behöver stöttning och är inte rädd för att hugga i och hjälpa till precis just där. Som person trivs du bäst i ett starkt team men du tar stort ansvar för ditt eget arbete. Du arbetar relationsbyggande och initiativtagande med ett fokus på att leverera goda resultat. Nyckeln till framgång är din kommunikationsförmåga och din välplanerade kalender gör att ingenting faller mellan stolarna. Du har ett stort intresse av IT/Tech och du trivs i en digital miljö. Du brinner för rekrytering och engagerar dig i vad som händer ute hos våra kunder i Skaraborg för att kunna ge dem en förstklassig service.
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område såsom HR, försäljning, IT, Media/Kommunikation
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift