Nu söker vi Receptionist till Swedbank!

Nu söker vi Receptionist till Swedbank!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad Receptionist till Swedbanks huvudkontor!

Är du en fena på administration och att ge god kundservice? På Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg kommer ha en receptionist-roll i kombination med rollen som konferensvärd. Lockas du av varierande arbetsuppgifter - allt från att ta emot besökare till att bistå med hjälp vid möten / konferenser - är detta ett perfekt uppdrag för dig! Sök redan idag!

Ditt anställningserbjudande

På Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg kommer du rakt in i hjärtat av organisationen och du får en bred och administrativ roll med många kontaktytor i en professionell och hjärtlig miljö. Med ett professionellt bemötande och ett effektivt arbetssätt kommer du bli en uppskattad resurs i deras reception. 

Som konsult på TNG omfattas du av kollektivavtal och dess förmåner som lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du har en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som du har kontinuerlig kontakt med.

Dina arbetsuppgifter

Som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:

• ta emot externa besökare
• boka och sköta konferensrum
• ordna med passerkort till externa besökare
• administration vad gäller mötesbokningar, interna förfrågningar av olika slag, register etc
• svara på inkommande mail och telefonsamtal 

 

Värt att veta

Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG där uppdraget startar 1:a juni 2022 och börjar med ett 6-månaders uppdrag med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiden är förlagd vardagar mellan 07.00- 17.30 men kan vara uppdelad i olika pass, t.ex. 07.00-15.30 eller 09.00-17.30. Du kommer arbeta hela sommaren där specifikt veckorna 28-33 är kritiska att kunna jobba. Arbetet kommer utföras på Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg, nära till kollektivtrafik.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet ifrån reception med administrativa inslag och att du brinner för att ge service på hög nivå. Du är självgående och lösningsorienterad med hög professionalism och integritet. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före för att underlätta för andra. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv inställning och du anpassar dig efter person samt situation.

Du har goda kunskaper i Office 365, samt är flytande i svenska i både tal och skrift.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2022
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024