Nu söker vi Supply Chain Planner för kommande uppdrag

Nu söker vi Supply Chain Planner för kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.

Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
Varför ska du välja Clockwork?
Som anställd på Clockwork har du möjligheten att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. Många av våra uppdrag erbjuder möjlighet till förlängning hos våra kunder. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

För oss är gemenskap och uppskattning viktigt, därför får du en nära och personlig kontakt med din Konsultchef.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker Supply Chain Planner till kommande uppdrag hos våra kunder i Fagersta med omnejd.
Som Supply Chain Planner kommer du vara en nyckelroll för att få distributionen att löpa på allra bästa sätt enligt förväntad plan och satta mål. Tjänsten handlar om att få ihop helheten mellan inköp, materialförsörjning, logistiken internt och till slut få ut produkterna till kunden. Du kommer ansvara för planering och övervakning av material- och informationsflödena samt inneha många kontaktytor, både internt som externt.

Längden på uppdragen samt arbetstider kan variera beroende på kund.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av transport och logistik med dokumenterad kunskap inom både import och exportadministration. Vi ser gärna du har erfarenhet av olika affärssystem, sälj/order rutiner samt tullhantering. Du besitter goda kunskaper i Microsoft Officepaketet, framför allt Excel.

Som person är du målinriktad och engagerad. Du trivs i en rörlig miljö där det krävs snabba beslut och kreativa lösningar, samtidigt som du är strukturerad och förstår vikten av en god planering samt deadlines. Vidare är du självgående i ditt arbete, du har en hög kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta.

I vissa uppdrag kommer du ha internationella kontaktytor, vilket kräver att du talar och skriver på både svenska och engelska.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan via clockworkpersonal.se

Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Julia Lindström via e-post julia.lindstrom@clwork.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 1 november 2021

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


13 oktober 2023

Distributionskoordinator

Distributionskoordinator

5 oktober 2023