OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du olika smakupplevelser, lukter och starka färger? Är mat det bästa du vet? Om ja, join us!
På uppdrag av kund söker WorkShop nu två Teamleaders. Du kommer att representera norra Europas största smaksättningsföretag, i en nybyggd innovativ och häftig Pop-Up butik i ett stort köpcentrum i norra Stockholm. Tjänsten är det perfekta jobbet för dig som vill utvecklas i ditt ledarskap i kombination med det bästa du vet, mat!
I Pop-Up butiken vill vi skapa retailupplevelser utöver det vanliga genom stor produktkunskap, lyhördhet och ett genuint intresse för service och mat. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för butiken och butikssäljarna. I detta ingår även enklare administrativa uppgifter.
Utöver din teamleader-position kommer du även tillsammans med dina kollegor att sköta den dagliga driften av butiken och informera nyfikna konsumenter om spännande smakupplevelser från jordens alla hörn. Du kommer att inspirera, presentera och guida kunden i Pop-Up butikens olika sektioner. Då du kommer vara ett av företagets ansikten utåt är det av största vikt att du identifierar dig med kundens värderingar; Vara nyfiken, Vilja vara bäst och Växa tillsammans.
Vi kommer ge dig all nödvändig produktutbildning och kunskap som behövs för att kunna skapa en hög servicenivå och kundupplevelse. Du kommer bland annat att få utbildning genom kundens Taste Academy, där du får chansen att bli expert på kryddor. Det vi förväntar oss av dig redan vid intervjun är att du har ett grundintresse för mat, service och ledarskap.
Vi tror dessutom att du:
• Har erfarenhet av försäljning och/eller arbete inom servicesektorn/restaurang.
• Är ordningsam och strukturerad
• Är flexibel, lösningsorienterad och initiativrik.
• Är en naturlig glädjespridare och relationsskapare.
• Har mycket goda språkkunskaper i svenska.
Ledarskapserfarenhet är inte ett måste men meriterande för tjänsten.
Känner du att du inte prickar in alla kriterier ovan men har andra goda egenskaper att bidra med samt intresse för matlagning - sök ändå! Vi uppmuntrar alla sökande – oavsett kön, bakgrund och etnicitet. Hos oss är attityd, kompetens och prestation viktigast.
Tjänsten är på heltid och du kommer jobba både helger och vardagar. Pop-Up butiken öppnar i mars och vi ser gärna att du kan starta redan i slutet av februari då utbildningarna sker.
Sysselsättning: Heltid, butiksöppettider 10.00 – 21.00
Anställningsform: Projektanställning 2 månader
Arbetsplats: Stort köpcentrum i norra Stockholm
Start: Slutet av februari 2019
Vi ser fram emot att höra av dig! Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag för tjänsten är söndagen den 20 januari. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
WorkShop – The retail agency är Nordens största retailbyrå inom marknadsföring och försäljning. Vårt fokus är att skapa fysiska möten som bygger både konsumentupplevelse och lönsamhet. Vi är 250 anställda, omsätter 200 miljoner och har förmånen att få jobba med några av världens starkaste varumärken.
Läs mer om oss och vårt företag på www.work-shop.com och följ oss gärna på sociala medier!
Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie Rugeland
+46 709 70 77 38
HoF Field Operations Nicklas Johansson
+46735333900
Field Teamleader Klara Svensson
Team Leader Field Operation Klara Svensson
+46701432127
Field Team Leader Klara Svensson
+46701432127
Head of Field Operat Nicklas Johansson
+46735333900
Field Teamleader Klara Svensson
070-1432127
Field Team Leader Klara Svensson
+46701432127
Field Team Leader Klara Svensson
+46701432127
Field Teamleader Klara Svensson
070-1432127