Nu söker vi Tres nästa Head of Business Contact Center

Nu söker vi Tres nästa Head of Business Contact Center

Arbetsbeskrivning

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. 2018 bytte vi lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

Med anledning av Covid-19 kommer våra rekryteringsprocesser vara helt digitala i syfte att minska smittspridning. Till exempel kommer eventuella intervjuer ske via telefon eller skype/teams. Vi ber också om överseende att processerna för närvarande kan ta längre tid än vanligt. Så länge kan du kika in på instagramkontot @livetpå3

Vill du vara med och driva och utveckla Tre Business Contact Center till att bli Sveriges bästa kundservice för företagskunder? Värderar du engagemang, öppenhet och samarbete på din arbetsplats? Vårt uppdrag är att skapa kundnöjdhet och lojalitet hos våra företagskunder. Det ska vara enkelt att vara företagskund hos Tre där du i rollen som Head of Business Contact Center går i spetsen för det.

Du ansvar för en avdelning på ca 40 personer med tre direktrapporterande gruppchefer. Tillsammans med våra gruppchefer och tillhörande coacher ansvarar du för att säkra den totala kundupplevelsen. Med dina tidigare erfarenheter bidrar du till vår kommande strategi och vidareutveckling av framtidens kundservice. Även om visionen är tydlig blir du en nyckelperson i att implementeringen av detta

Du förväntas vara aktiv och synlig i ditt ledarskap. Du har erfarenhet från att identifiera utvecklingsområden samt att implementera och följa upp dessa. Rollen innefattar ett nära samarbete med din motsvarighet på konsumentsidan och du ser tydliga synergier mellan affärsområdena och fördelarna med detta.

Exempel på konkreta arbetsuppgifter är att arbetsleda och stötta mot de mål som är uppsatta i verksamheten och där du i rollen dagligen bidrar till vår kundervicestrategi. Du genomför förändringar, arbetar med kulturen samt har fullt personal och budgetansvar. I ditt arbete ingår även ledningsgruppsarbete i affärsområdena Customer Service och Business Market där du har en tydlig förväntan på dig att vara med och driva resultat.

Vi ser att du kommer från en bakgrund där du under minst fem år har arbetat med att leda och coacha medarbetare. Du kommer inte nödvändigtvis från en kundservice eller telekom men det är meriterande om du har en förståelse för telco-bolag. Tidigare erfarenhet från försäljning är ett krav och gärna i kombination med dina ledarerfarenheter. Självklart är du, precis som oss, mål- och resultatfokuserad samt har ett starkt affärssinne.

Vi erbjuder en organisation som andas framåtanda, gemenskap, öppenhet och engagemang. Vi har nyligen flyttat in i helt nya och toppmoderna lokaler precis intill Globen, byggda för våra medarbetare på Tre. Vi är stolta över vår mycket starka företagskultur där du dagligen möter glädje och drivna medarbetare och för sjätte året i rad har vi vunnit topplacering i Great Place to Work.

Du rapporterar direkt till CCSO, Silvia Bakir. Tjänsten är på heltid med start omgående med tillämpad provanställning på 6 månader och med fast månadslön. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 21 juni. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Silvia Bakir på silvia.bakir@tre.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2020
  • Ansök senast: 21 juni 2020

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024