OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill jobba med kundservice hos välkända svenska företag.
Dina främsta arbetsuppgifter
- Hantera kundärenden via inkommande samtal samt mail
- Fakturahantering och service
- Teknisk support
- Merförsäljning av kampanjer och erbjudanden
I övrigt erbjuds du det lilla extra- en härlig arbetsplats med fantastisk gemenskap och andra roliga aktiviteter! Goda utvecklingsmöjligheter finns!
Din profil
Krav:
- Svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Gymnasiekompetens
Vi önskar:
Som person är du positiv, driven och engagerad i ditt arbete. Är du duktig på teknik och har en känsla för service är detta perfekta tjänsten för dig! Har du erfarenhet av försäljning är det meriterande.
Om företaget
* Kundsupporten har öppettider mellan 08.00-20.00. Varierande månadsschema 80-100%.
* Kontoret är beläget på centrala Hisingen
Du blir anställd på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund- med stor chans till anställning hos vår kund. Fast lön enligt kollektivavtal.
Betald utbildning för att ge dig bästa förutsättningar att komma in i rollen.
SÖK TJÄNSTEN:
Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken.
Vi sparar ej ditt CV för att anpassa det till GDPR. Urval sker löpande! - SÖK REDAN IDAG!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Välkommen till oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson