OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning som har en hjälpsam kultur. Kunden sitter i nya fina lokaler i Bromma Blocks. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter:
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice och kommer att ingå i avdelningens B2B-team och jobba mestadels med företagskunder för båda varumärken, St1 och Shell. Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, e-mail och chatt från nya samt befintliga kunder. Du kommer jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån varje kunds specifika behov.
- Ta emot samtal, svara på mail, chatt
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster, biltvättsfrågor, drivmedelsfrågor och reklamationer
- Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har ett starkt driv och nyfikenhet och som har erfarenhet av kundtjänstarbete sedan tidigare. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. Vi ser gärna att du har systemvana och
har lätt för att ta till dig ny kunskap. Det är ett krav att man har fullständig gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.
Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.
Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.
Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab.
Besök oss gärna på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg