OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Kanske visste du inte att du kan bli Easyparks nästa servicehjälte? Men det kan du! Och det blir du! Om du är en serviceminded person som vill bidra till god stämning och som drivs av att lära och utvecklas.
Easypark söker nu efter sin nästa servicestjärna som kan komplettera deras härliga team. I den svenska kundtjänsten sitter cirka 20 härliga och kompetenta kollegor som tror på laget före jaget.
Easypark tillhandahåller en mobiltjänst för bilister som vill förenkla sin tillvaro genom att skapa en bekvämare, säkrare och effektivare parkeringsvardag. Ditt jobb, ditt ansvar och din utmaning blir att hjälpa kunder med alla typer av frågor och problem gällande appen, fakturor, och parkeringar förstås. Du kommer att sitta i nyrenoverade fräscha lokaler med företagets härliga rosa och lila färger på både väggar och golv.
Till Värtahamnen tar du dig enkelt med både kollektivtrafik, cykel eller bil. Matsalen är stor och där träffar du kollegor från ditt eget team på lunchen men också kollegor som jobbar mot andra delar av världen. Har du glömt matlådan? Grattis, det finns flera trevliga restauranger i närområdet.
Tjänsten:
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år. Start i slutet av mars eller början av april. Under upplärningsperioden kommer omfattningen att vara 80% och sedan efter två månader kommer uppdraget att gå upp till 100%. Arbetstider är veckodagar 8–17. Helgarbete ca en helg i kvartalet kan förekomma. Du är anställd som konsult via The Place och jobbar ute hos kundföretaget. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller övertag och anställning hos kunden då behovet är långsiktigt.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare i detta positiva gäng har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande mail och telefonsamtal
• Arbeta med kundlojalitet och winback
• Registrera nya kunder och hantera fakturafrågor.
• Övrig administration?
Kvalifikationer:
För att passa och lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare på Easypark tror vi att du har:
• Tidigare erfarenhet ifrån service
• Motiveras av att arbeta målfokuserat och med kundservice
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
Vem är du?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en självgående, noggrann och social teamplayer med känsla för professionellt kundbemötande. Vidare ser vi att du är lojal, plikttrogen och prestigelös.
Hur processen går till:
• Det första steget är att du ansöker om tjänsten och bifogar personligt brev och cv. Fyll i arbetslivserfarenhet och utbildningserfarenhet under flikarna och självskatta dig själv inom olika färdigheter och kategorier med hjälp av stjärnorna. Skicka sedan in din ansökan.
• För dig som går vidare i processen kommer nästa steg att bli en kort videointervju där du svara på några frågor med hjälp av din mobil. Detta kommer att ske under v 9 och 10.
• Efter detta kommer vi att ha en telefonintervju för att säkerställa och komplettera med vissa frågor.
• Under v. 11 kommer intervjuer hos Easypark att ske för de slutkandidater som har gått hela vägen.
• Detta betyder alltså att processen kommer att gå relativt snabbt och att du måste söka tjänsten redan idag!
Företaget:
EasyPark är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats för parkering. Deras parkeringsapp har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. EasyParks vision är tydlig – de vill förbättra livet i framtidens städer – "Make cities more liveable". Huvudkontoret är beläget i Stockholm nära Värtahamnen och där arbetar totalt 70 personer varav 40 stycken tillhör kundservice. EasyPark erbjuder dig en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. EasyPark fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse. Easypark har en global företagsanda, här firar man medgång tillsammans!
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling
Sökord: kundservice, kundtjänst, merförsäljning, Easypark, mail, telefon