Ny talang till vårt bemanningsteam - Centrala Stockholm

Ny talang till vårt bemanningsteam - Centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vi söker nu en ny talang till vårt kontor i centrala Stockholm.

Har du ett brinnande intresse för människor och vill vara en del i ett härligt team?
Hos oss på Retail Knowledge kommer du ha en central roll. Du kommer sköta vår bemanningsdrift samtidigt som du kommer att vara tillgänglig för att stötta dina kollegor.

Att arbeta hos oss innebär att du kommer att ansvara för många olika moment, som rör vår bemanningstjänst. Tjänsten är en mångsidig funktion i vårt bemanningsteam där din förmåga att hjälpa andra att nå framgång är betydelsefull. Du kommer att vårda våra viktiga relationer och hitta flexibla lösningar för att lösa kundens behov. Som person är du strukturerad, noga och har ett stort servicehjärta. Du har lätt för att skapa relationer och är mån om att bibehålla dem. För att passa in i teamet skall du vara prestigelös, ordningsam, lösningsorienterad och är beredd att hjälpa till där det behövs. Du är generös och tillgänglig för dina kunder och ger allt för att lösa uppgiften på bästa sätt.

Personliga egenskaper:
• Serviceinriktad
• Strukturerad och noggrann
• Tydlig kommunikatör
• Intresse för personal och administration  

Ansvarsområden:
• Säkerställa leveransen av bemanningen
• Genomföra kontinuerliga uppföljningar med våra Poolare och kunder
• Administration i rekryterings- och bemanningssystemen
• Publicera annonser
• Stötta kollegorna med Cv-selektering

Som person trivs du med att jobba i team, du räds inte ett högt tempo och du är effektiv och noggrann. Du trivs med ansvar och tar dig gärna an utmaningar. Då arbetet är självständigt måste du ha en stor trygghet i dig själv att klara av att ta snabba och ibland lite svåra beslut på egen hand. Har du arbetat inom retail tidigare är det en merit.

Start: November   
Omfattning: ca 85% 
Plats: Stockholm
Lön: Månadslön

Tjänsten är förlagd mån-fre kl 8:00-15:00 och vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Låter det här som den perfekta tjänsten för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Du skickar in din ansökan på vår hemsida https://retailknowledge.se/ , vi hanterar inga ansökningar via mail.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansvarig rekryterare är Andreas Pelli, vid frågor maila andreas.pelli@retailknowledge.se.

Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och servicehandeln och har varit verksamma sedan 2002. Bemanningsverksamheten har ca 350 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Madelene Färm

Emma Miljeteig

Louise Morell

Jan-Inge Wiksten
0812099701
Madelene

Fredrik Weisten

Fredrik

Fredrik

Victoria

Gunilla Wånglin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 1 november 2020

Besöksadress

Nybrogatan 7
None

Postadress

Nybrogatan 7
Stockholm, 11434

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024