Nya kollegor sökes till vår kundservice på Visma Amili 🚀

Nya kollegor sökes till vår kundservice på Visma Amili 🚀

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi kollegor på deltid, minst 50%. Är du vår nya stjärna på kundservice?
Vill du jobba på ett företag som är med och formar vårt samhälles framtid? Är du en serviceinriktad person med erfarenhet inom support & service? Trivs du dessutom med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då ska du höra av dig till oss!
För ett par år sedan påbörjade vi en utvecklingsresa med fokus på våra medarbetare, våra kunder, vår teknik och vår tillväxt. Vi lämnade 2023 som vårt starkaste år någonsin, både sett till resultat, kundnöjdhet och medarbetarnöjdhet. Nu växlar vi inte ner - tvärtom!
Vi erbjuder dig ett spännande arbete med fantastiska kollegor i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt bolag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora.

Din nya roll
Som en del av vårt kundserviceteam kommer du tillsammans med dina härliga kollegor att ge bästa möjliga service till våra kunder. Detta gör vi genom direkt support via telefon, chatt och mail.
Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt!

Vi...
Vägleder våra kunder till bra lösningar som passar just dem.
Levererar kundservice av högsta klass kring frågor om exempelvis fakturor, betalningar och inkassoärenden.
Arbetar främst via inkommande samtal per telefon, email och chatt
Har ett nära samarbete både inom vår grupp och även med andra interna team.
Bidrar till att utveckla våra processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse.
Supporterar 07-19 helgfria dagar, arbetspass kommer att variera mellan dessa tider.


Vem är du?
Vi letar efter dig som har erfarenhet från kundservice och som är van att leverera förstklassig service!
Du är tekniskt intresserad, samtidigt som du gillar att hjälpa kunder att lyckas.
Du har en positiv ”kan-göra” attityd, proaktivt tankesätt och gillar att lära dig nya saker.
Du är en god kommunikatör och behärskar svenska samt engelska i tal och skrift obehindrat.
Det är meriterande om du har god förståelse för betalningsprocesser, erfarenhet av kundservice samt att arbeta i olika system samtidigt.

Placeringen är i Helsingborg, med flexibla dagar på kontoret (mer i början för att du ska få en raketstart!).
Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen.

Din ansökan
Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 24 april. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten?Hör av dig till:Agge Bendtzen: agge.bendtzen@amili.seDennis Isic: dennis.isic@amili.seMartin Nilsson: martin.nilsson2@amili.se
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amili
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 april 2024
  • Ansök senast: 27 september 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024