Nya Kundservicestjärnor till Nordic Nest i Kalmar

Nya Kundservicestjärnor till Nordic Nest i Kalmar

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Om Nordic Nest
I
ett hem finns det alltid rum för olika former av nystart. Har du tänkt på det?
Designonline kallade vi oss vid starten 2002 men nu välkomnar vi dig med vårt nya namn, vårt nya hem, Nordic Nest!

Nordic Nest bedriver handel, distribution och logistik av skandinaviska designade inredningsprodukter.
Vi uppdaterar ständigt vårt sortiment med nya produkter från skandinaviska varumärken på vår webbsida. Detta är något för dig som gillar heminredning & design från ledande varumärken och formgivare.

Välkommen att läsa mer om oss på: https://www.nordicnest.se/


Dina arbetsuppgifter
Vill du vara med och skapa världens bästa kundupplevelse hos ett företag som bryr sig om sina kunder på riktigt?
Då kan du vara den vi söker – välkommen med din ansökan!

Som kundservicemedarbetare på Nordic Nest kommer du att ha en otroligt viktig roll som har en direkt påverkan på vårt gemensamma mål.

Beroende på vilken avdelning du arbetar på inom Customer Care kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter variera, men alla har samma fokus: att leverera världens bästa kundupplevelse och hjälpa våra kunder att skapa hem att älska.

Vi hjälper våra kunder med deras olika ärenden genom att bemöta dem via telefon, mail och chatt.

Tjänsten är på deltid med goda möjligheter att arbeta heltid under perioder. Arbetstiden är förlagd till kontorstider på vardagar, vid intensiva perioder kan arbete på helger och kvällar förekomma då vi jobbar mellan kl. 16.00 och kl. 21.00.

Inledningsvis kommer vi att erbjuda en visstidsanställning, men för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.

Vi jobbar på plats eftersom vi vet att vi behöver vara nära varandra för att nå magiska resultat, dessutom har vi fantastiskt mycket roligare då! Distansarbete är därmed inte aktuellt för denna tjänst.
Vi arbetar på vårt fantastiskt härliga kontor som ligger på Stämpelvägen i Smedby, strax utanför Kalmar.


Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du är en person som är positiv, lyhörd och kommunikativ.
Du trivs med att vara en del av ett engagerat team som alla arbetar tillsammans för att nå uppsatta mål.

Du har lätt för att lära dig nya saker och tycker om att arbeta i en tempostark och energifylld miljö med snabba förändringar.

Du har en passion för kundservice och vet att det är ”det lilla extra” som gör hela skillnaden.
En annan viktig egenskap för denna roll är att du är strukturerad och har ett noggrant arbetssätt, du tycker om att arbeta i team samtidigt som du tar ett stort eget ansvar.

Dina kunskaper i engelska är mycket goda, både i tal och skrift. Då Nordic Nest är en internationell organisation ser vi ytterligare språkkunskaper i något av de nordiska språken, tyska, holländska, spanska eller franska som mycket meriterande.

Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Eriksson, telefon 0766776873 eller e-post johan.eriksson@premier.se

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast den 13 november 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av denna förordning, för att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.

Välkommen med din ansökan!


Om oss
Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993.
Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda.

Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024