Nyblivna studenter sökes till heltidsjobb inom kundservice

Nyblivna studenter sökes till heltidsjobb inom kundservice

Arbetsbeskrivning

Har du precis tagit studenten kanske eller gör det inom kort och söker nästa steg i din karriär? Då kan rollen som kundservicemedarbetare hos Xzakt passa dig perfekt!

Som kundservicemedarbetare kommer du utbildas i flera olika moment inom service, kommunikation, kund- och klienthantering, ledarskap samt ägandeskap samtidigt som du vidgar ditt nätverk och kontaktnät med över 200 medarbetare i Gävle enbart och ytterligare 300 medarbetare i Sverige tillsammans med över 30,000 medarbetare globalt.

Du kommer arbeta med kundhantering via telefon, mail, chatt och sociala medier samt hantera vissa administrativa åtgärder i vår kontorsmiljö i centrala Gävle tillsammans med fantastiska kollegor! Utöver våra kollegor så har vi ett 20-tal olika kunder inom alla möjliga branscher dessutom.

Xzakts bakgrund kommer från vår grundare Gunilla von Platen som under 70-talet som ung flicka flydde till Sverige och startade sin resa som entreprenör och innovatör i tidig ålder. För att under tidigt 2000-tal grunda Xzakt Kundrelation med fokus på kundservicelösningar. Sedan dess har vi vuxit från en anställd till över 500 medarbetare i Sverige och med ytterligare 30,000 medarbetare världen över inom Transcom Worldwide.

I Gävle har vi funnits sedan 2008 och vi har två kontor i staden på Brynäs resp. Söder.

Mer om rollen,

- Primära arbetsuppgifter är att hantera inkommande ärenden från slutkunder för våra uppdragsgivares räkningar via olika kanaler. Främst telefon men även e-mail, chatt, sociala medier och administrativa ärenden.

- Fokus på kundnöjdhet, service och upplevelse. Kunden skall få ett bra bemötande och samtidigt få sitt ärende löst enkelt och smidigt.

- I rollen rapporterar du till ansvarig gruppchef som är din närmaste chef och du ingår i ett team där ytterligare 14-16 medarbetare ingår.

Mer om tjänsten,

- Heltid på 100%, viss anpassning kan göras vid behov eller önskemål (80-100%).

- Svenska och engelska är ett krav i tjänsten och båda språken behöver fungera i tal så väl som skrift för våra kunder och uppdragsgivare.

- Utdrag ur brottsregistret kommer ske vid anställning.

- Arbetstiderna kan förläggas mellan 07:00 - 22:00, måndag - söndag och anpassas efter respektive uppdrags öppettider. Arbete under högtider, helger, helgdagar samt kvällar förekommer utöver ordinarie vardagar.

- Kollektivavtal via UNIONEN och Almega.

- Särskilt lönetillägg (OB) tillkommer vid arbete på obekväma arbetstider enligt kollektivavtal

- Bonusmöjligheter finns månadsvis kopplat till kvalité, effektivitet och prestation.

- Tjänsten är i grunden en timanställning månadsvis på heltid och timlönen är,

Timlön under 24 år: 112,16 kr per timme

Timlön över 24 år: 129,96 kr per timme

Jobbar man heltid brukar man arbeta ungefär 40 timmar i veckan.

Övriga förmåner,

- Roliga och trevliga medarbetare och kul evenemang som vårfesten, padelkvällar, julbord och andra evenemang löpande

- Gävles bästa kaffemaskin på jobbet

- Friskvårdsbidrag

- Supertrevliga medarbetare och kollegor i en härlig miljö

- Möjlighet att utvecklas som person och individ samtidigt som du får chans att växa i vår organisation i vår tillväxt. Alla våra medarbetare, ledare och stödfunktioner har alla gjort samma resa hos oss och börjat som kundservicemedarbetare för att sedan utvecklas.

Låter detta intressant eller vill du veta mer? Tveka inte söka så tar vi gärna en kaffe och pratar mer!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2023
  • Ansök senast: 29 november 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024