OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet AB (www.komet.se) söker för kunds räkning dig som vill jobba som nyckelansvarig för cirka 300 nycklar. Företaget är ett välkänt telefonföretag och har anläggningar/telestationer runt om i Västsverige. Dessa anläggningar har speciella nycklar och anläggningarna kräver ett ständigt underhåll och olika personer behöver ofta komma in i dem. Komet söker nu dig som vill ha huvudansvaret för nycklarna till dessa anläggningar. Du kommer att vara baserad i företagets kontorslokal i Sisjön. Det är ett trevligt, fräscht företag med god stämning. Det gäller att noggrant anteckna vem som lånar nyckeln samt se till så att den kommer tillbaka och sätts på rätt plats i nyckelskåpet. Det gäller att föra in all information om nycklarna i ett datasystem så att alla interna medarbetare vet var nycklarna befinner sig. För detta jobb behöver du vara en noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad person. Vi ser också att du är framåt, det gäller att inte vara rädd för att ringa ett samtal och exempelvis kräva att den som har lånat nycklarna kommer tillbaka med dom. Du kommer att ha mycket kontakt med exempelvis externa telereparatörer och fastighetsförvaltare samt interna medarbetare. Detta är ett kanonjobb för dig som vill ha ett deltidsjobb. Intervju på Komet kommer att ske först, går man vidare efter denna följer en intervju på kundföretaget. Information om uppdraget: Start av uppdraget: 2009-02-01 och löpande framåt Lön: 92 kr/tim exkl. semesterersättning Omfattning: Deltid -måndag tom fredag klockan 08-11. Arbetstiderna är flexibla och kan ändras. Två personer kommer att dela på detta uppdrag. Upplärning på företaget kommer att ske. Sista ansökningsdag för detta jobb är den 2 januari 2009. Det är en fördel om du skickar in en ansökan innan dess. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.