Nyckelspelare inom ORDER/SUPPORT - IMA AB

Arbetsbeskrivning

IMA har över 30 års erfarenhet av att designa och producera funktionella, smarta och vackra förvaringslösningar för kök, städskåp och garderober. En stor del av vår verksamhet handlar om hjälpa människor att sortera avfall och på så sätt skapa möjligheter för återvinning och ny energi. Idag är vi Skandinaviens största producent av källsortering. Vi arbetar mycket nära våra partners, agenter och kunder. På vårt kontor och interna lager i Gnosjö är vi sex anställda med en omsättning på ca 90 MSEK. www.ima.se

Ett av våra mål är att hjälpa människor bli mer klimatsmarta. Vi har kommit en bit på väg genom våra källsorteringslösningar. Nu söker vi fler nyckelspelare till teamet i Gnosjö!

IMA är ett svenskt företag och en av de största tillverkarna av källsorteringsslösningar i Skandinavien. Flexibla lösningar som passar alla köksvarumärken i Europa. Vi har en passion för intelligent, funktionell och vacker förvaring som har lett till ett brett sortiment för kök, städskåp och garderober.

Behovet av smarta lösningar för förvaring i hemmet och möjligheter till sortering av avfall ökar kraftigt och med det även vår tillväxt. Hos oss är alla nyckelspelare med stark laganda, delaktighet och engagemang i det dagliga flödet. I dagsläget består vårt inhouse-team av personer som arbetar inom marknad/försäljning, ekonomi/order/support, inköp och lager/logistik. Vi alla arbetar med det övergripande målet att säkerställa högsta servicegrad mot våra kunder. Vår huvudproduktion sker i nära samarbete med lokal aktör och flera av våra leverantörer som ingår i vår produktionskedja är djupt involverade i processen.

I rollen som nyckelspelare inom ORDER/SUPPORT kommer du i första hand bli en stabil och viktig länk mellan flera områden i verksamheten. Funktionen hanteras i dag av flera hos oss men med ett mer renodlat och strukturerat fokus blir du den som med stöd av kollegor samordnar och ansvarar för orderhanteringen och leveranssupporten mot kund. Vi arbetar i affärssystemet Pyramid som tillsammans med Officepaketet blir ett viktigt stöd för dig. En annan del av arbetet kommer också bestå av enklare inköp, avvikelsehantering, registervård och övriga ekonomiska administrativa uppgifter. Varje vecka deltar du i vårt mötesforum för ett proaktivt och effektivt planeringsarbete. Hos oss är beslutsvägarna korta och du kommer få stora möjligheter att med driv och engagemang påverka både rutiner och arbetssätt. Ideér och förslag till utveckling och förbättring är alltid välkomna!

DIN PROFIL
Vi söker dig som är energifylld och ser möjligheter! Du är van att hantera flera kontaktytor och vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete inom orderhantering och kundsupport såsom t ex kundtjänst, innesälj, logistik/supply chain. Som person är du strukturerad, tålmodig och van att prioritera dina arbetsuppgifter. Du har ett serviceinriktat sätt och gillar när tempot periodvis är högt. Förmågan att arbeta självständigt finns hos dig men du gillar också att tillhöra ett team med stark laganda där man backar upp varandra. Du hanterar engelska språket väl och är en van datoranvändare. Kunskaper i Officepaketet och erfarenhet av arbete i affärssystem är viktigt.

Vi är flexibla gällande anställningsgrad för denna tjänst.

Ta chansen att bli en viktig pusselbit i en verksamhet som växer och utvecklas! Välkommen med din ansökan.

KONTAKT
I denna rekrytering samarbetar IMA AB med FindMood. Ansvarig rekryterare är Anna Andersson tel: 0708-94 11 01. Tveka inte att höra av dig vid frågor. Deadline är satt till 18 november och du ansöker till tjänsten via www.findmood.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FindMood
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 18 november 2021

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024