Nyexad med höga ambitioner? Skaffa fina meriter på globalt fintechbolag!

Nyexad med höga ambitioner? Skaffa fina meriter på globalt fintechbolag!

Arbetsbeskrivning

Har du nyligen avslutat din akademiska utbildning och är på jakt efter ett uppdrag som kommer se bra ut på ditt CV? Är du administrativt skicklig, driven och vill jobba med engagerade kollegor på ett attraktivt, ständigt expansivt och spännande företag? Läs vidare!
Arbetsplatsen
Perido hjälper en av våra kunder att hitta duktiga administratörer för kommande uppdrag. Vår kund är ett framgångsrikt och välbekant företag som utvecklar smarta betallösningar. Här hyllar man mångfald och är engagerade i att skapa en inkluderande miljö för alla anställda. Ta chansen att få jobba i en spännande och energifull arbetskultur på det moderna och öppna huvudkontoret i hjärtat av Stockholm!
Arbetsuppgifterna
Hos vår kund är behovet av administratörer ständigt stort och tillsättningarna behöver ofta ske med kort deadline. Därför söker vi dig som tycker det här låter intressant redan nu, så vi är redo när behov uppstår. Som administratör på det här företaget ingår du i en stödfunktion och vilka arbetsuppgifter du kommer ha beror på vilken avdelning som behöver din hjälp just då. Det kan handla om allt från att administrera utskick av material från marknadsavdelningen, eller att bistå ekonomiavdelningen med avstämningar i Excel, till att kontrollera att publicerad information i olika kanaler stämmer – och mycket annat! Den här tjänsten kommer bli en utmärkt språngbräda som ger dig möjlighet att utvecklas vidare inom företaget om du visar framfötterna. Tjänsten passar därför perfekt för dig som nyligen har avslutat en akademisk utbildning inom till exempel ekonomi, juridik, marknad eller liknande.
Dina professionella egenskaper
Vår kund är ett snabbrörligt företag med ständigt nya projekt på gång! För att du ska trivas ser vi därför att du är en flexibel, prestigelös och serviceinriktad ”doer”, som blir motiverad av förändringar och nytänkande. Du sporras av ett högt tempo då du får möjlighet att glänsa med din vassa administrativa talang och din strukturerade prioriteringsförmåga. Vidare ser vi att du är en social och utåtriktad lagspelare som ställer upp för dina kollegor och bidrar med positiv energi till teamet. Ta tillfället i akt och bredda dina erfarenheter på ett av de snabbast växande företagen i en av de hetaste branscherna just nu; fintech. Är du vår kunds nya stjärna?
Då koncernspråket är engelska så är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat och är bekväm med att både skriva och prata på engelska. För denna tjänst ser vi därför gärna att du skickar in din ansökan på engelska. Vi ser fram emot att få veta mer om dig!
Vi söker dig som har:
Avslutad akademisk utbildning
Erfarenhet av arbete inom administration eller service
Datavana med goda kunskaper i Office-paketet
Flytande språkkunskaper i tal och skrift på engelska

Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag på heltid av varierande omfattning. Startdatum meddelas av ansvarig rekryterare vid en första kontakt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare kommer du att få mer information om kundföretaget och tjänsten det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32909 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido- konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/om-oss-undermeny
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 14 maj 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024