OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha en varierande administrativ roll där du får hjälpa till med många olika arbetsuppgifter? Har du någon tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vill ha ett kortare uppdrag? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en personalhandläggare för kunds räkning. Kunden är en myndighet som finns över hela landet med ca 500 anställda. Den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
I rollen som personalhandläggare kommer du att arbeta med löpande rutinarbete inom administration så som skriva anställningsavtal, platsannonsering, hantering av ansökningar och mycket mer. Du kommer även att hantera olika uppgifter som rör personal och lön. Vi tror att du som söker är positiv, social och tycker om när du kan hjälpa dina kollegor med varierande arbetsuppgifter. Du är duktig på att skapa struktur och ordning och självständigt finna ny information. Varm välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Eftergymnasial utbildning
- Någon erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kunskaper gällande kollektiva avtal
- Kunskaper i Palasso eller likvärdigt personalsystem
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9743CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9743CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se