OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du nyligen avslutat din akademiska utbildning och är på jakt efter en långsiktig administrativ roll? Har du lätt för att samarbeta med andra och är nu ute efter ett långsiktigt arbete på en meriterande arbetsplats? Här blir du del av ett trevligt gäng kollegor och får samtidigt inblick i ett spännande och växande företag!
Om tjänsten
Vi på Perido är nu på jakt efter en administratör till vår kund, ett framgångsrikt företag som utvecklar smarta betallösningar. Här finns möjlighet att få jobba i en spännande och energifull arbetsmiljö på det moderna och öppna huvudkontoret i hjärtat av Stockholm!
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du, tillsammans med dina närmaste kollegor, arbeta med enklare administrativa uppgifter. Det kan handla om arbetsuppgifter så som att granska, kontrollera och säkerställa information samt vara delaktig i utveckling av arbetsprocesser. Datorn, olika databaser och Officeprogrammet blir dina främsta verktyg när du på ett ansvarsfullt sätt tar dig an dina uppgifter med fokus på kvalitet, noggrannhet och effektivitet. Du kommer att arbeta med många kontaktytor internt på företaget så vi ser att du är social och har lätt att bemöta olika människor. Jobbet passar perfekt för dig som nyligen har avslutat en akademisk utbildning inom till exempel ekonomi, juridik, marknad eller liknande och nu vill skapa en värdefull merit till ditt CV.
Dina egenskaper
Vi tror att du som kommer trivas i den här rollen är både serviceinriktad och lösningsorienterad. Att ta sig arbetsuppgifter på ett ansvarsfullt sätt känns naturligt för dig och du ger ett förtroendeingivande intryck. Du brinner för problemlösning och trivs när tempot är högt! Här får du dagligen arbeta tillsammans med engagerade och kunniga kollegor och för dig som visar framfötterna finns goda möjligheter att utvecklas internt på företaget. Då koncernspråket är engelska är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska – både skriftligt och muntligt – och känner dig bekväm med att använda det i ditt dagliga arbete.
Är du den vi väntar på? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! För denna tjänst önskar vi att du skickar in ditt CV och personliga brev på engelska.
Vi söker dig som har:
Avslutad akademisk utbildning
Erfarenhet av arbete inom administration eller service
Datavana med goda kunskaper i Office-paketet
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, behovsanställning, konsultuppdrag av varierande längd. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32480 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu