OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Din roll Du kommer att arbeta administrativt kring handel i svenska och utländska värdepapper samt avstämning av såväl värdepapper som betalningar. Vidare kommer du att arbeta med instruerande av affärer och flyttar, notaskrivning samt viss bokföring. Det är en utåtriktad roll som innebär många interna kontakter med förvaltare och kontakter med kunder. Din profil Du har gymnasiekompetens med några års arbetserfarenhet eller är nyexaminerad civilekonom. Du har god datavana, främst i Excel, och behärskar engelska väl i skrift och tal. Som person är du ansvarsfull, initiativtagande, och har god social kompetens.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719