OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett uppdrag hos en av en av våra kunder i Stockholm söker vi nu en nyexaminerad systemingenjör som kommer att tillhandahålla teknisk mjukvara / applikationsstöd för företagets kunder och partners via telefon, chatt och tickets. Detta inkluderar felsökning och utföra ändringar av befintliga lösningar.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Arbetsuppgifter
Företagets primära kundkontaktpersoner är systemadministratörer och tekniska resurser. En typisk dag består av att hantera ändringar, frågor och incidenter via telefon, chatt och tickets enligt företagets servicenivåavtal (SLA).
Ditt ansvar
- Lösa tickets i företagets biljettsystem
- Vara rådgivare för företagets produkter
- Delta i systemutbildning
- Stödja och hjälpa till med att utveckla andra i teamet
- Hålla dig uppdaterad och ha teknisk kunskap om företaget och deras produkter
- Prioritera och svara på förfrågningar från kunder (telefon, e-post, chatt)
- Följa företagets kvalitets- och säkerhetssystem
Din profil och kvalifikationen
Du har en högskole-/universitetsutbildning inom IT.
Meriterande
- Behärskar Microsoft AD och Exchange
- Erfarenhet av ticketing systems
- Erfarenhet av teknisk support
- Bra skriftliga och muntliga kommunikationsförmågor
- Erfarenhet av att konfigurera, övervaka och felsöka system
- Bevisad historia av att ha ett systematiskt, strukturerat och processorienterat sätt att arbeta
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Hollie Van de Ruit på tfn: 0734-159374 eller hollie.vanderuit@centric.eu
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229