OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en nyexaminerad supporttekniker till kund inom fordonsindustrin
Som 1st line supporttekniker/smarthand kommer du besvara inkommande samt utgående ärenden gällande tekniska problem. Du kommer även att lösa tekniska problem på plats rent fysiskt med hårdvara med hjälp av instruktioner via telefon.
Rollen kräver att du är serviceinriktad, tänker på hur bemötande och resultat påverkar slutanvändaren men även att du är flexibel i ditt förhållningssätt gällande arbetsuppgifter. För att lyckas förutsätter vi att du är en lyhörd problemlösare, noggrann samt att du tar ansvar för dina åtaganden.
Krav
Gymnasieutbildning - meriterande med inriktning IT/data/teknik
Mycket god erfarenhet från teknik, datorer och IT i allmänhet - från hobby eller arbetslivserfarenhet
Windows 7/8/10
MS Office - Word/Excel/Powerpoint
Mycket goda kunskaper i svenska är ett krav samt goda kunskaper i engelska.
Uppdraget är långsiktigt och beräknas pågå under ca 2 års tid.
InfoCare är störst i Norden på IT-infrastruktur gällande hårdvarusupport och är därmed en stor leverantör av teknisk support till våra kunder. Förutom gedigen erfarenhet och kompetens från branschen kan vi erbjuda kostnadsfria certifieringar för den som har motivationen, viljan och engagemanget för att utvecklas inom företaget.
InfoCares mål är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, där både vi, kund och kandidat är nöjda med affären.
Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att skicka dessa till ansvarig rekryterare, Farid Dadsetan.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare