OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nyexaminerad och på jakt efter ett jobb fyllt av flexibilitet och engagerade kollegor? Vill du samla på dig viktiga erfarenheter och dessutom få chansen att vidareutvecklas på jobbet? Perfekt! Häng med på en pratstund med en av företagets medarbetare för att få reda på mer om rollen!
Hur är det att jobba hos vår kund?
Det är en otroligt omväxlande och kreativ miljö! Det här är ett snabbrörligt och internationellt företag med ett lite annorlunda upplägg som passar mig helt perfekt. Som administratör är du del av ett team som tar sig an olika typer av projekt som pågår under ett par månader. Jag och mina kollegor går in i operativa team och hjälper till där de behöver extra resurser. Arbetsmiljön är med andra ord väldigt variationsrik och jag jobbar med kollegor som alla är fulla av idéer, driv och ambitioner! För den som presterar och är engagerad finns det dessutom stora utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Hur kan en arbetsdag se ut för dig?
Just nu jobbar jag med marknadsteamet under några månader och hjälper till att sammanställa information som ska synkas mellan vår app och hemsidan. Det är otroligt lärorikt eftersom jag samtidigt lär mig hur gruppen arbetar. I ett tidigare projekt hjälpte jag ett annat team med pre on-boarding. Och det är just det här som är så roligt – att det är så blandade projekt! I och med det har jag också kontakt med kollegor från olika delar av företaget, vilket skapar en härlig stämning och en bra sammanhållning.
Hur ser din bakgrund ut?
Jag är nyexad och har pluggat ekonomi, men vi som jobbar här har alla väldigt olika bakgrunder. Jag har kollegor som har studerat allt från juridik eller marknadsföring, till beteendevetenskap. Innan jag började här hade jag jobbat extra som administratör vid sidan av studierna. Just nu siktar jag på att bygga erfarenheter och få chans att lära mig så mycket som möjligt för att kunna utvecklas ännu mer. Dessutom får jag en värdefull merit på mitt CV från en välkänd arbetsgivare!
Vad är det bästa med ditt jobb?
Det är nog just att det är så varierande – att jag får möjlighet att delta i så många olika projekt och samla på mig spännande erfarenheter. Mina fina kollegor är en annan anledning till att jag trivs så bra här. Vi är ett blandat gäng med olika bakgrunder där vi hela tiden lär av varandra. De som jobbar här värdesätter nytänkande och alla är delaktiga i kreativa idéer som förbättrar verksamheten.
Låter inte det här spännande? Tveka inte, skicka in din ansökan redan idag! Då koncernspråket på detta bolag är engelska så tar vi gärna emot din ansökan på just engelska.
Vi söker dig som har:
Avslutad akademisk utbildning
Arbetslivserfarenhet, gärna inom administration eller service
Datavana och goda kunskaper i MS Office-systemet
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, behovsanställning, konsultuppdrag av varierande längd. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32480 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu