OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
Vill du arbeta i en global koncern med kvalité och värdefulla relationer i fokus? Trivs du med ansvar och uppskattar variation? Nu söker vi på Forbo Flooring vår nästa stjärna inom kundservice till vårt nyfikna och hängivna team. Vi är en innovativ och designorienterad leverantör av golvlösningar. Vi är marknadsledande i Norden och erbjuder ett komplett sortiment av golv för såväl företag som privatpersoner. Vi bryr oss om våra medarbetare, produkter och kunder runt om i världen. Våra anställda är viktiga för Forbo. Det är de som driver oss framåt!
Tillväxt är ett av våra viktigaste affärsmål. Vi kan bara nå målen genom utveckling av vår gemensamma talang. Vi erbjuder dig en möjlighet att investera i din yrkeskarriär inom företaget genom att utveckla din talang i vardagen. Vill du växa med oss på Forbo? Vi längtar efter just din ansökan!
DU ERBJUDS
- Som medarbetare hos oss blir du en del av vår stolta företagskultur. Vi präglas av stolthet och av engagerade människor som drivs av att få saker att hända. Vi tänker stort och vågar utmana oss själva varje dag.
- Vi investerar i våra medarbetare och erbjuder en stimulerande, trygg och säker arbetsmiljö. Vi vill att våra kollegor ska vara branschens mest kompetenta och pålitliga samarbetspartners med fokus på utveckling.
- Att få verka i ett sammansvetsat och kompetent kundserviceteam med högt tempo, härlig stämning och varierande vardag. Vi kämpar alltid efter den bästa lösningen för varje enskild kund.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
- Som kundservicemedarbetare är du Forbo Floorings ansikte utåt och hanterar kundkontakter via både telefon och mail.
- I rollen ingår även flera administrativa uppgifter, bland annat orderläggning, transport/godsförfrågningar och registrering av reklamationsärenden.
- Du får även möjlighet att tillsammans med övriga medarbetare i teamet vara delaktig i olika förbättringsprojekt för att nå vår vision där vi alltid har kunden i fokus.
- Du har ett löpande schema för bemanning av Forbos telefonslinga för inringande kunder mellan 07-16.
- Bidra till att sprida Forbos varumärke och arbeta aktivt med merförsäljning.
VI SÖKER DIG SOM HAR
- Minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservicefunktion.
- Goda kunskaper i Officepaketet (word/excel) och meriterande med erfarenhet av vårt affärssystem SAP.
- Goda professionella kunskaper i såväl svenska som engelska.
SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR
- Förändringsbenägen. Du är mottaglig och öppen för förändring. Du anpassar dig enkelt till nya situationer och visar vilja till att vara flexibel för att effektivt kunna hantera förändringar.
- Lättlärd. Ivrig att hjälpa andra människor och möta deras förväntningar. Du är uppmärksam på andras behov och önskemål.
- Nyfiken. Du söker aktivt efter sätt att samla värdefull insikt, förstå andras perspektiv och överväga hur ny information kan integreras med det egna tankesättet.
- Relationsbyggande. Du skapar och upprätthåller stabila och långsiktiga relationer med människor på alla nivåer, både internt och externt.
- Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.
- Serviceinriktad. Du är ivrig att hjälpa andra människor och möta deras förväntningar. Du är uppmärksam på andras behov och önskemål och leverera snabbt service på en förväntad nivå.
Hoppas att vi har fångat ditt intresse! Ansökningarna behandlas löpande och intervjuer sker löpande, så ansök gärna redan idag.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Plats: Vårt nordiska huvudkontor i Högsbo/Göteborg
Anställningsform: Konsultuppdrag via A-hub under 6 månader. Goda möjligheter till förlängning.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta maja@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!