OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Arkatay är ett medarbetarägt konsultföretag, som brinner för att förändringar, projekt och ledarskap ska drivas framgångsrikt och hållbart. Nu söker vi dig som vill ha en spännande tjänst med varierande arbetsuppgifter i ett växande bolag. Vi har ett löpande urval för intervjuer - Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du välkomnas till ett bolag med kollegor som har höga ambitioner och som dessutom både utmanar och stöttar dig i din utveckling. Rollen som ledningsassistent innebär att bistå den operativa ledningen med administrativa arbetsuppgifter där du kommer att vara en viktig del i Arkatays tillväxtresa. Du kommer ha många kontaktytor, både med dina kollegor internt och med diverse externa parter. Du får även möjlighet att bidra i interna projekt, både som projektmedlem och projektledare. Vi kommer tillsammans med dig driva på din utveckling och du kommer successivt få mer ansvar i din interna roll på Arkatay.
Några av de arbetsuppgifter rollen innebär är hantering av kalenderbokningar, föra protokoll vid möten, administrera anmälningar i samband med utbildningar och workshops samt förbereda presentationer. Du kommer planera enklare events, konferenser och olika aktiviteter för medarbetarna hos Arkatay.
Ytterligare arbetsuppgifter som du förväntas utföra är bland annat:
• Godkännande och attestering av tidrapporter och utlägg
• Hjälpa kollegor med ekonomifrågor, exempelvis kundfakturor, kontering, påminnelser om deadlines
• Justering av fel vid bokföring samt registrering av kollegors sysselsättningsgrad och projektfördelning
• Kommunikation med exempelvis Försäkringskassan och Bolagsverket
• Hantera frågeställningar kring licenser och system
• Beställning av kontorsmaterial
• Budget- och leverantörsansvar inom vissa ramar, tex avseende kontoret
• Posthantering
Placering är på Arkatays kontor i Malmö. Ditt arbete kommer vara både självständigt och i samarbete med dina kollegor, beroende på arbetsuppgifter som ska utföras. Arbetsomfattningen är 50-70%.
Vem är du?
Vi letar efter rätt person med rätt inställning. Vi förutsätter att du är nyfiken och öppen för att prova olika uppgifter. Då rollen innebär många kontaktytor är det viktigt att du har en utpräglad servicekänsla, samt en förmåga att förankra, tydliggöra och kommunicera. För att trivas i rollen behöver du vara ansvarstagande, samt uppskatta struktur och ordning.
Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med administrativa och koordinerande uppgifter. Det är meriterande om du har en utbildning på universitetsnivå, gärna inom fälten ekonomi, ledarskap och organisation. Studerar du och är intresserad av att arbeta som ledningsassistent vid sidan av dina studier, beskriv i din ansökan hur lång tid du har kvar av dina studier och hur mycket du tror dig kunna arbeta under din studietid. Du gör dig väl förstådd i både svenska och engelska i tal och skrift. Du ha goda kunskaper inom Officepaketet (Word, Excel och PowerPoint) och det är meriterande om du har erfarenhet av verktyg som Google, Trello och PE Accounting. Du har B-körkort.
För att trivas på Arkatay är det viktigt att du delar våra värderingar, de präglar allt vi gör:
• Välmående: Vi har en mänsklig och öppen kultur där Arkatay ska vara den bästa tänkbara arbetsplatsen för alla som finns hos oss just nu och där man får förutsättningar för självförverkligande och välmående.
• Utmärkande prestation: Vi strävar efter att tillhöra toppskiktet inom det vi gör och tar alltid ansvar för det långsiktiga resultatet.
• Insikt: Vi strävar ständigt efter utveckling, aktiv återkoppling och konstruktivt ifrågasättande. Vi söker alltid lärdomar och är aldrig fulländade.
• Delaktighet: Vi agerar på ett sätt som säkerställer delaktighet för alla Arkatayare på ett så inkluderande och effektivt sätt som möjligt. Vi tillämpar proaktiv transparens och ser till att skapa förutsättningar för människor att komma till tals, bidra och vara sitt bästa jag!
Om verksamheten
Arkatay är ett medarbetarägt konsultföretag som brinner för projekt- och förändringsledning. Vi är under tillväxt och har just nu ca 20 medarbetare, med kontor i Malmö och en begynnande etablering i Stockholm. Vi arbetar för att projekt och förändringar alltid ska lyckas och bedrivas hållbart, hos våra kunder och i samhället i stort. Vi anser att det är Arkatays uppdrag att få detta att hända och definierar det i vårt syfte; att säkra hållbar framgång i projekt och förändringar. Vi ser oss själva som en del i ett större ekosystem där flera parter samverkar för att uppnå samma mål.
Inom bolaget organiserar vi oss enligt självstyrande principer, långt ifrån den traditionellt hierarkiska paradigmen. Hos oss finns inga chefer, alla är ledare, och alla sätter sin egen lön. Vi är övertygade om att en syftesdriven och självstyrande organisation både ger överlägsna konkurrensfördelar i vårt marknadserbjudande och skapar de bästa förutsättningarna för en välmående vardag.
Vi arbetar med tre huvudsakliga tjänsteområden: utbildning, rådgivning och operativ projektledning. Vi har de högsta möjliga kvalitetsambitionerna i allt vi gör. Vi kallar det för ödmjuk elitism – vi investerar en betydande del av vår tid på utveckling och ständig förbättring för att kunna få så stor påverkan som möjligt till vårt syfte: att sprida projektframgång.
Läs gärna mer på www.arkatay.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336