Nyfiken och lösningsorienterad Orderadministratör i Göteborg

Nyfiken och lösningsorienterad Orderadministratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett engagerat och prestigelöst team där din insats verkligen gör skillnad? Vi söker en Orderadministratör som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där struktur och kundfokus står i centrum.

I den här rollen får du möjlighet att arbeta nära försäljning, leverantörer och samarbetspartners. Eftersom tjänsten är ny, kommer du att ha stora möjligheter att forma och utveckla arbetet utifrån dina styrkor och idéer. Här är varje dag en chans att bidra till teamets framgångar och utvecklas tillsammans med oss!


Vad erbjuder vi?
• En dynamisk arbetsmiljö med ett engagerat och prestigelöst team
• Möjligheten att utveckla rollen utifrån din personlighet och kompetens
• Flexibilitet att med tiden kunna arbeta hemifrån någon dag i veckan
• En arbetsplats där gemenskap och samarbete är kärnan i vår framgång.

Tjänsten är på heltid och förlagd i Mölnlycke.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet och drivs av att hitta lösningar och skapa struktur. Du är social och tycker om att bygga relationer, både med kunder och kollegor. Du är också:
• Tekniskt nyfiken och gillar att sätta dig in i nya system och processer
• Bekväm med Excel och ser det som ett naturligt verktyg i din vardag
• Flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Ansvarstagande, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt.

Erfarenhet av Visma Administration och SuperOffice är meriterande, men inget krav. B-körkort behövs för att kunna göra anläggningsbesök.


Vad innebär rollen?
Som orderadministratör kommer du att:
• Hantera kundorder och inköp i system som Visma Administration och SuperOffice
• Sköta leveransbevakning och uppföljning för att säkerställa att allt flyter smidigt
• Ansvara för intern dokumentation och arbetsorder, samtidigt som du bidrar till att förbättra våra arbetsprocesser
• Samarbeta nära våra kunder och leverantörer för att skapa långsiktiga relationer och lösningar.

Är du redo för en spännande roll där du får vara en viktig del av vår resa framåt? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Har du frågor om tjänsten är du mer än välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Joel Claeson.


Om 2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2024
  • Ansök senast: 19 december 2024

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024