OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som brinner för relations- och varumärkesbyggande och ser dig själv i en roll där du skapar och sprider multimedialt innehåll online för att optimera vår digitala närvaro! Tjänsten är tillsvidare på 100% och kontoret finns i Ladugårdsängen i Örebro.
ROLLEN
Som Digital content producer kommer du att arbeta i ett marknadsteam med att hålla informationen som visas på vår webbplats och i våra digitala kanaler aktuell, informativ och tilltalande. Detta görs genom produktion av rörligt material i form av reklamfilmer, tv-inspelningar, reels och innehåll till vår e-learningplattform. Vidare ingår viss produktion av skrivet material samt visst arbete med SEO och SEM. Du kommer även vara delaktig i att arrangera och genomföra olika aktiviteter för våra målgrupper.
Rollen kräver att du är kreativ, kontaktskapande och uppdaterad om utvecklingen inom det digitala området. Du vågar testa och lära dig nytt och är en självständig lagspelare som vill leverera resultat enligt gemensamt uppsatta mål.
Marknadsteamet arbetar även mot Vividas systerbolag Förvaltningsjuristerna och Anhörigassistans.
VEM ÄR DU?
Vi tror att du som söker denna tjänst har en relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. Eventuellt har du även något eller några års arbetserfarenhet från relevant område. Vidare tror vi att du känner igen dig i nedanstående:
Filmproduktion
- Mycket goda kunskaper och ett genuint intresse för filmproduktion. Vi arbetar i ett Blackmagic-universum.
- Mycket goda kunskaper i Premier Pro och/eller Davinci Resolve.
- Goda kunskaper i After Effect och/eller Motion.
- Goda kunskaper om B2B och/eller B2C.
Webbplattform & sociala kanaler
- Goda kunskaper av CSS-verktyg och webbredigering, gärna i Sitevision.
- God skriftlig förmåga och lätt att hitta kreativa, fångande formuleringar.
- Goda kunskaper i Youtube, Instagram, TikTok och Facebook.
Övrigt
- Goda kunskaper i SEO och SEM.
- Har B-körkort.
OM OSS
Vivida Assistans är byggt på en stark etisk plattform och vi vill vara Sveriges ledande anordnare av personlig assistans. Med ledande menas att vara en föregångare i och leda utvecklingen av assistansbranschen. Vivida är ett R-certifierat företag och har därmed förbundit sig att hålla högsta kvalitet när det gäller etisk trovärdighet och seriositet i sin verksamhet. På Vivida arbetar människor som är ambitiösa, gillar att ha kul och har hjärtat på rätta stället. För oss är det lika viktigt att göra ett bra jobb som att skratta ihop – något som märks när man kliver in hos oss!
ANSÖKAN OCH TILLTRÄDE
Tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag 10 februari 2023.
Varmt välkommen att skicka in din ansökan med personligt brev + CV samt andra relevanta betyg och intyg.
Vid frågor kontakta Fredric Käll (VD), 019-555 43 01, fredric.kall@vivida.se eller
Anna-Karin Wallgren (HR-ansvarig), 019-555 43 05, anna-karin.wallgren@vivida.se
Vi har i denna rekrytering valt våra annonserings- och rekryteringskanaler och undanber därför erbjudanden om andra annonserings-, rekryterings- och bemanningstjänster.
Om Vivida
Vivida Assistans är en komplett assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer om oss på http://www.vivida.se och följ oss på http://www.facebook.com/vividaassistans och http://www.instagram.com/vivida.se.