OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kom och bli en del av vårat härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då söker vi dig!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start 30:e januari 2023!
Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder igenom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.
För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning.
Som nyanställd kommer dina 2 första veckor vara dedikerade till en grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 2 utbildningsveckor berörande teknisk support. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang
Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning
Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
Urval sker löpande, så sök redan idag!
START: 2023-01-30
PLACERINGSORT: Stockholm, Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80-100%, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-01-23
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780