Nyfiken på kundtjänst? Ledigt jobb i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att prata i telefon? Vill du påbörja din karriär inom kundtjänst? Hos vår kund, som ligger centralt i Göteborg, finns det nu ett ledigt jobb inom kundtjänst. Är du tävlingsinriktad och driven kommer du trivas superbra!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Det skall vara roligt att gå till jobbet! Du kommer att jobba i en fartfylld miljö med härliga kollegor som du även kommer att umgås med utanför jobbet. Tävlingar, bonus och provision ingår i jobbet som morot att göra det lilla extra.

Vad betyder tjänsten för företaget?
Den är A och O i företagets verksamhet. Tillsammans med dina kollegor jobbar du aktivt med att ge den bästa möjliga servicen för att nå företagets uppsatta mål.

Vad gör man i en kundtjänst?
Du arbetar med inkommande samtal för en välkänd hemelektronikkedja och hanterar frågor som bland annat rör:
•Fakturor
•Information om de olika varuhusens öppettider
•Reklamationer/Serviceärenden

Du arbetar även aktivt med försäljning i det dagliga arbetet, där du ser det både som en förlängning av den service du ger samt en trigger i ditt arbete.

Du jobbar 30-40 timmar/vecka. Kundtjänsten har öppet måndag-fredag, 9-18 och lördag-söndag, 10-15.

Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning med fullständiga betyg. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt känner dig helt bekväm med att ta ett samtal på engelska.

Då uppdraget startar omgående ser vi att du inte har någon uppsägningstid.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tycker att din personlighet, vilja och potential är viktigast! Du får alla verktyg för att göra ett bra jobb, det du bidrar med är stort personligt driv.

Vi tror att du är utåtriktad, ödmjuk och ambitiös och motiveras av att nå uppsatta mål.

Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Vad kan ni erbjuda mig?
•Fast grundlön plus Ob-tillägg, bonus och provision
•Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
•Löpande coaching/utbildning
•Friskvårdsbidrag
•En personlig konsultchef
•Anställning enligt kollektivavtal med Unionen

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 mars 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024