OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Levigo, som är ett affärsområde inom Perido, växer så det knakar och söker förstärkning i form av en leverans- och partneransvarig. Här finns en möjlighet att ta dig an en bred roll som passar perfekt för dig med ett intresse för affärer, avtal och förhandlingar. Vi letar efter spindeln i nätet som trivs med många kontaktytor i ett högt tempo!
Om tjänsten
Levigo är en expansiv konsultmäklare med fokus på IT och verksamhetsutveckling med kunder över hela landet. Levigo-teamet består av tre personer som alla är engagerade, professionella, effektiva – helt enkelt ett glatt gäng som alltid ställer upp för varandra och som har roligt tillsammans! Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i centrala Stockholm.
Vi tror att du som söker den här tjänsten letar efter en roll där du får arbeta med både affärer och relationer. Det går snabbt på Levigo vilket innebär att du måste kunna skifta fokus fort för att ta tag i det som är viktigast. Att kunna prioritera kommer att vara nyckeln till framgång i den här rollen! Du sköter hela affären och gör kvalificerade urval, utvecklar kundrelationer samt ser till att vi levererar och gärna överträffar det som är avtalat. Utöver detta kommer du att hantera befintliga konsulter som är ute på uppdrag hos våra kunder samt att vårda och utveckla vårt partnernätverk, något som inkluderar avtals- och fakturarutiner.
Vi tror att du som söker presterar som bäst när du får axla en bred roll där du förväntas hugga tag i det behövs och du trivs med att arbeta självständigt och strukturerat. Rollen innehåller många olika kontaktytor och mycket kontakt med människor, så det bör vara något du trivs med. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundmöten, är intresserad av att förhandla och av affärer. Kanske jobbar du idag som konsultchef, partneransvarig, IT-inriktad säljare eller så har du nyligen avslutat din högskoleexamen – det viktigaste är att du är nyfiken och taggad på att ta dig an rollen som leverans- och partneransvarig!
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Det vi värderar allra högst hos dig som söker är din personlighet som vi tror är en form av ett naturligt ansvarstagande kombinerat med ett prestigelöst lösningsfokus i samarbete med ditt team! Det är dock toppen om du har följande i din profil…
Vi söker dig som har:
Akademisk examen eller motsvarande
Förståelse för IT
Förhandlingsvana (kund/leverantör)
Erfarenhet av administrativt arbete
Erfarenhet av rekryteringsbranschen
Erfarenhet av kundmötet i en säljorienterad roll
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Lovisa Hedlund och du kan nå henne via mejl på lovisa.hedlund@perido.se eller på nummer 070 740 79 33.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet.