Nyfiken på vad kontanthantering kan innebära?

Arbetsbeskrivning

Perido söker nu personer som vill arbeta som maskinoperatör hos en av Sveriges viktigaste myndigheter. Tjänsten är placerad i Märsta norr om Stockholm.

I rollen som maskinoperatör är tanken att du ska ta hand om inaktuella värdehandlingar i form av kontantmakulering. Arbetet är både självständigt och ansvarsfullt då du är en del av det dagliga operativa arbetet och ser till att rutinerna av kontanthanteringen efterföljs. Rollen ger dig en god möjlighet till att vara en del av något samhällsviktigt där du med ditt engagemang, tålamod och struktur får bidra till Sveriges ekonomiska hållbarhet.

För att lyckas i det här uppdraget är det viktigt att du tidigare har erfarenhet av arbetslivet. Oavsett vad du har arbetat med så bör du ha byggt upp goda förståelser kring vad arbetslivet innebär i form av ansvar, integritet och att utför dina arbetsuppgifter och rutiner med yttersta noggrannhet. Du trivs lika bra i grupp som självständig samt har ett väl fungerande uttrycksätt som visar på mognad och viljan att lära sig nya saker. Du tar utmaningarna med nyfikenhet och ser varje möjlighet som din chans att briljera.

Denna tjänst innebär en säkerhetsprövning klass 2.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
• Avslutad gymnasial utbildning
• 1 års arbetslivserfarenhet och god datorvana
• Erfarenhet av MS Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift i engelska

Meriterande
• Erfarenhet av tekniskt arbete
• Erfarenhet av kontanthantering

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 31/10–18. Tillträde med start omgående.

Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du nyss påbörjat din bana i arbetslivet och känner att du vill få erfarenhet av arbete på en myndighet? Är du strukturerad, noggrann och har tidigare arbetat med dator/kassasystem eller liknande? Då har vi här en bra möjlighet till dig som söker ett spännande uppdrag med lite annorlunda arbetsuppgifter!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16552DP i ämnesraden.

Kontakt
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 20 februari 2018

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024