Nyfiken systemadministratör till Lejonfastigheters Driftorganisation

Nyfiken systemadministratör till Lejonfastigheters Driftorganisation

Arbetsbeskrivning

Till Lejonfastigheters driftorganisation söker vi en nyfiken systemadministratör!

Vi söker dig med stort systemintresse och vilja att stödja Lejonfastigheters driftorganisation i systemrelaterade frågor. Vill du arbeta som systemadministratör i ett utvecklingsinriktat bolag? Då kan det här tidsbegränsade uppdraget vara ett bra tillfälle för dig!




Vårt erbjudande

Till Lejonfastigheter söker vi en duktig systemadministratör som är van att arbeta i affärssystem, ärendehanteringssystem och andra stödsystem. Du blir en del av Lejonfastighets Driftorganisation som hanterar avtalen för fastighetsdrift och markskötsel. Uppdraget är tidsbegränsat med start omgående och pågår till oktober 2021. Du kommer in i ett spännande skede där du får möjlighet att bidra till verksamheten och utvecklas i en professionell beställarorganisation.

Som systemadministratör på Lejonfastigheter arbetar du främst i fastighetssystemet Xpand. Du hanterar systemadministrationen kopplat till fastighetsdrift och markskötsel samt fungerar som ett stöd till kollegor och leverantörer i systemrelaterade frågor. Det innebär att du snabbt behöver sätta dig in i systemet för att kunna arbeta i det och lösa ärenden. Arbetsuppgifterna innebär bland annat:

- Systemadministration: Det kan handla om att uppdatera information, lägga in nya data, ta ut rapporter, uppdateringar av kontaktpersoner etc.
- Internt systemstöd: Hjälpa kollegor med systemrelaterade frågor och hitta lösningar i Xpand.
- Externt systemstöd: Ha dialog med leverantörerna som arbetar i Xpand och hjälpa dem med frågor och hitta lösningar i systemet.
- Kontakt med systemleverantör.




Du blir en del av en engagerad och ambitiös grupp med sex kollegor inom Drift som arbetar med Lejonfastigheters driftavtal och leverantörer. Gruppen har ett tätt samarbete med såväl kollegor som leverantörer. Arbetet sker i digital, helt systembaserad miljö. Digitala och eventuellt fysiska möten tillsammans med kollegor och leverantörer ingår i tjänsten.




Vem är du?

Vi söker dig med erfarenhet av systemadministration i affärssystem, ärendehanteringssystem eller andra stödsystem. Det innebär att du kan bereda, analysera och uppdatera data ur system samt ta fram statistik och underlag för uppföljning ur system. Utöver systemvana krävs även att du är duktig på Microsoft Excel. Som person är du noggrann och tycker om att ha struktur i ditt arbete. Du har god servicekänsla och tycker om att bidra till gott samarbete såväl med kollegor som samarbetspartners. Uppdraget kräver att du har vilja, nyfikenhet och engagemang att lära dig ett nytt arbete och system. Om du tycker det verkar roligt så kommer detta att vara ett toppenuppdrag för dig!




Om uppdraget och ansökan


Uppdraget påbörjas omgående och fortlöper till och med oktober 2021. Du blir anställd av AS&B Executive men arbetar hos Lejonfastigheter. Du erbjuds marknadsmässiga villkor och ett spännande uppdrag hos en trevlig uppdragsgivare.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi vill därför att du lämnar din ansökan redan idag.

Vi ser fram emot att välkomna dig till Lejonfastigheter!




Om Lejonfastigheter
Lejonfastigheter ansvarar för offentliga fastigheter där tiotusentals Linköpingsbor vistas varje dag: skolor och förskolor, omsorgsboenden och lokaler för offentlig service, idrottsanläggningar, kulturella arenor och andra mötesplatser i hela kommunen. Vi arbetar med många utvecklingsprojekt som kommer att sätta prägel på staden för lång tid framöver. Samtidigt förädlar och vårdar vi våra befintliga hus så att de ska fortsätta stödja de aktiviteter som bedrivs där, idag och i morgon. Vår verksamhet står aldrig still, Lejonfastigheter formas av den livliga utveckling som pågår runt omkring oss.

Vi har nyligen tagit oss an ett utökat uppdrag som vår ägare, Linköpings kommun, har gett oss. Det innebär att vi får ett bredare ansvar för att förse kommunens verksamheter med lokaler, och med det följer förnyelse och utveckling av hela vår organisation. Vi har samtidigt flyttat till ett modernt och inspirerande kontor där vi arbetar aktivitetsbaserat och driver verksamheten framåt med kreativitet och gemenskap.
Läs mer på lejonfastigheter.se

Mer information

För mer information ring Emelie Törnvall (emelie.tornvall@asb-executive.se), 070-618 11 58.
Ansök senast den 2021-02-28.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Högsberg
0706-181158
Jan Schröder
0706-181161
Conny Besterman
0706-181162
Rikard Arenius
0706-181160
Mikael Jacobsson
0725-13 06 90
Emelie Törnvall
013-244980
Emelie Törnvall
070-618 11 58
Lena Eklöf
013-244980

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arenius Schröder & Besterman AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 41 58218 Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

22 december 2024