Nykundskoordinator

Arbetsbeskrivning

Om jobbet

Frontdesk Nordic AB är idag en ledande aktör inom tjänste- och produktförsäljning mot företagsmarknaden. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.

Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Våra ledord är Professionell, Ansvarsfull, Innovativ och Feedback och vår vision är att underlätta vardagen för alla företag. För att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet.

Frontdesk består av fyra driftbolag och omsätter tillsammans ca 65 mkr och har ca 50 anställda. Vi har för närvarade kontor i Göteborg, Stockholm.

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en person till vårt Leveransteam. Du kommer att arbeta på Frontdesk huvudkontor i Göteborg, Gårda. Leverans tar hand om kunder från signerat avtal fram till att lösningen är i drift. Du arbetar i projektform och säkerställer att alla delar är på plats för en lyckad leverans.

Vi ser således gärna att du har erfarenhet av Telekom sedan tidigare, men det är inget krav för anställning.

Konkreta arbetsuppgifter:

Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefonProjektledning av leveranserLöpande registrering av affärerDialog med ledning samt hantering av säljarnas kundärendenLöpande arbete i vårt CRM-system

Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Marina Tokic.

Vem söker vi

Vi ser gärna att du är en positiv person som tillför energi till gruppen. Du har en förmåga att hantera en periodvis hög arbetsbelastning och håller samtidigt en hög kvalité i ditt arbete. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande. Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.

Du bör vara:

Ordningsam

Ambitiös

Drivande

Du bör kunna:

Uttrycka dig väl i tal och skrift

Microsoft Office

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2021
  • Ansök senast: 23 juli 2021

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024