OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo att ta ditt nästa kliv i din karriär? Då kanske denna tjänst som är en rekrytering är något för dig!Artvise? Vi är ett lite entreprenörstyrt bolag med kunden i fokus. Ett svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management). Artvise organisation är en kombination av extremt affärsfokuserade personer, systemintegratörer, lösningsarkitekter och systemutvecklare med ett brinnande intresse för modern mjukvaruutveckling och ny teknik. Kundbasen är bred och omfattar såväl små som stora företag samt offentliga organisationer.
Vi söker en entusiastisk Customer Success Manager som kommer att vara ansvarig för att säkerställa framgångsrik användning av våra ärendehanterings- och telefoniintegrationslösningar hos våra kunder inom kundtjänst. Du kommer att vara en viktig länk mellan våra produkter och våra kunder, och hjälpa dem att optimera sina kundtjänstprocesser och maximera värdet av gjord investering. Du ska även marknadsföra och sälja våra tilläggstjänster för att kunden ska ha möjlighet att effektivisera och få ut mer av sin nuvarande lösning.
För oss är det viktigt att du är rätt person, som tycker om utmaningar och passar bra in i gänget. För det är viktigt att ha kul på jobbet, varje dag!
Läs mer om oss på www.artvise.se
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
- Prospektera och skapa nya affärsmöjligheter inom offentlig sektor genom att identifiera potentiella kunder och utveckla strategier för att nå dem.
- Ansvara för hela säljprocessen, från att förstå kundens behov och krav till att ge skräddarsydda presentationer och demonstrationer av vårt ärendehanteringssystem.
- Förstå kundernas behov och utmana dem med innovativa lösningar som integrerar deras telefoni och kundtjänstverksamhet.
- Bygga och underhålla starka kundrelationer genom att erbjuda högkvalitativ service och support.
- Arbeta nära vårt tekniska team för att säkerställa en smidig implementation av våra lösningar hos kunderna.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- Någon form av eftergymnasial utbildning
- Relevant erfarenhet av att arbeta med kunder i likande roller.
- Kunskap om telefoniintegrationer och erfarenhet av att arbeta med kundtjänstlösningar som är integrerade med telefonsystem.
- Teknisk kompetens och förmåga att förstå och kommunicera tekniska problem.
- Utomordentlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Personlighet
Det viktigaste är din personlighet, ditt driv och din vinnarskalle. För att lyckas i rollen ser vi att du är/har:
- Stark förmåga att bygga relationer och kommunicera effektivt med kunder på olika nivåer.
- Analytisk och problemlösande förmåga för att kunna identifiera och lösa kundernas utmaningar.
- Serviceinriktad och har en kundfokuserad inställning.
Erbjudande
Vi erbjuder en spännande möjlighet att vara en del av vårt framgångsrika företag och bidra till tillväxten av vår verksamhet inom offentlig sektor. Du kommer att få stöd av vårt erfarna säljteam och erbjuds konkurrenskraftiga förmåner och kompensation baserat på prestation.
Om du är en driven och resultatorienterad individ som brinner för att bygga framgångsrika affärsrelationer inom offentlig sektor, ser vi fram emot att höra från dig.
Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010 207 43 20.
Om Addilon
Rekrytering och uthyrning av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.
Följ oss gärna:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.