OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sedan starten 1851 har AB Nymans Ur 1851 varit ett familjeföretag och alltid strävat efter att erbjuda den mest professionella servicen, den mest exklusiva varumärkesportföljen och att överträffa kundernas förväntningar.
Bolaget är en av de mest kända återförsäljarna av exklusiva klockvarumärken i Sverige, med tre butiker i Stockholm och Västerås, en serviceavdelning och personal med expertkunskap.
Vi söker nu en ambitiös concierge som tillsammans med oss kan skapa den bästa möjliga kundupplevelsen till vår butik på Biblioteksgatan. Som concierge har du en viktig roll i butiken! Du är den första personen som våra kunder möter, det är du som kommer ge våra kunder det första intrycket och känslan av det där lilla extra.
Arbetsuppgifterna kommer vara mycket varierande men i huvudsak ska du välkomna kunderna, ge personlig service, mingla med våra gäster och med det menar vi gå runt se till så att våra kunder känner sig väl omhändertagna och har allt de behöver. Det kan vara allt ifrån att hämta något att dricka, se till att kunden har någonstans att sitta eller lämna över till en säljare.
Som person är du en ambitiös ”doer” som har förmåga att hugga i där det behövs. Vi tror att du är en social och positiv person som trivs med att arbeta med människor och service. Du är kommunikativ och lösningsorienterad, det är ett stort plus om du har jobbat med service inom hotell/restaurangbranschen. Det är ett krav att du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska såväl i tal som i skrift.
Ansvarsområden:
- Ansvarig för att välkomna våra kunder
- Ansvarig för butikens kösystem
- Ansvarig för butikens servering
- Ansvarig för att boka möten
- Ansvarig för att håll butiken i bästa möjliga skick
Vad kan AB Nymans Ur 1851 ge dig?
Att vara ambassadör för världsledande varumärken i lyxsegmentet inom klockor och smycken
Bolaget kommer ge dig en spännande miljö att arbeta i med fantastiska produkter och ett team som är driven mot framgång där alla ställer upp för varandra.
Att utvecklas som medarbetare, det vi kallar personligt ledarskap.
Vi är ett bolag som tror på respekt, samarbete och feedback för att skapa ett effektivt och harmoniskt arbetsklimat.
Om tjänsten:
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning
Omfattning: Deltid på 72% . Arbetstiderna varierar mellan vardagar 11:30-1800 och lördagar 11:00-17:00.
Arbetsplats: Vår flaggskeppsbutik på Biblioteksgatan i Stockholm
Startdatum: Enligt överenskommelse, omgående
Att söka:
Du ansöker genom portalen och lämnar med ditt CV samt personliga brev där du beskriver varför du är rätt person för rollen.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag! Du ansöker via formuläret nedan, ladda upp ditt CV och beskriv varför just du är rätt person för rollen.
Varmt välkommen med din ansökan!