Nytänkande supportmedarbetare till Telia!

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Tycker du om att lösa problem och tänka utanför ramarna? Kan du dessutom beskriva dig som serviceinriktad och pedagogisk? Då har vi nästa utmaning för dig! Proffice söker just nu flera positiva talanger till Telias supportteam.

Som supportmedarbetare är ingen dag den andra lik då du dagligen stöter på nya utmaningar och problem som ska lösas. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att ta emot inkommande samtal, förstå kundens behov och utifrån det göra felsökningar och hitta anpassade lösningar.

För att trivas i rollen bör du vara lösningsorienterad, nyfiken och brinna för att hjälpa andra människor. Vi ser också att du har en gymnasieexamen, datorvana och gärna erfarenhet inom kundservice. Som person är du pedagogisk med en god förmåga att anpassa ditt budskap efter mottagaren. Du tycker om att ha daglig kundkontakt och en stor variation i ditt arbete.

Uppdraget är på heltid och startar i november. Du kommer att vara anställd av Proffice och uthyrd som konsult till Telia. Arbetstiderna är varierande och du kommer att jobba både dagtid, kvällar och helger. Tjänsten inleds med en gedigen betald utbildning för att du ska känna dig trygg i din roll. Du kommer att ha en teamledare och kompetenscoach och erbjudas möjlighet att bredda din kompetens med kontinuerlig uppföljning inom teknik, tjänster, personlig effektivitet och kundbemötande. Som supportmedarbetare ingår du i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och som har ett stort fokus på kunddialog.

Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Göteborg

Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Omfattning: Heltid - vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär möjlighet till både dagtid, kvälls- och helgpass.

Sista ansökningsdag: 2016-10-31. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Malin Öhman | malin.ohman@proffice.se |

Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt datorvana. Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning är meriterande, men inget krav.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Partner Solutions AB Stockholm
  • 15 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 september 2016

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb