Nytänkande, teknikintresserade supportmedarbetare till kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare
Är du i början av din karriär och vill fylla ditt CV med nyttiga erfarenheter? Kan du identifiera dig i egenskaper som engagerad, pedagogisk och lösningsorienterad? Är du även nyfiken på hur det är att jobba i en kundsupport? Då kan detta vara ett jobb för dig.

Proffice expanderar och söker fler medarbetare till vårt supportteam hos vår kund. På supportavdelningen arbetar du med inkommande samtal från kunder som önskar hjälp med olika funderingar och IT-relaterade problem.

Dina huvudsakliga uppgifter är att:

• Felsöka eventuella problem

• Upplysa om erbjudanden

• Förstå kundens problem och arbeta lösningsorienterat utifrån det

För att trivas i rollen ser vi att du är:

• Nytänkande

• Pedagogisk

• Serviceinriktad

• Problemlösande

Tjänsten inleds med en gedigen betald utbildning för att du ska känna dig trygg i din roll. Du kommer att ha en teamledare och kompetenscoach. Du kommer även att erbjudas möjlighet att bredda din kompetens med kontinuerlig uppföljning inom teknik, tjänster, personlig effektivitet och kundbemötande. I rollen som supportmedarbetare får du möjligheten att utvecklas inom kundservice och bredda din tekniska kompetens.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Göteborg

Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Omfattning: Heltid - vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär möjlighet till både helg- och kvällspass.

Sista ansökningsdag: 2016-11-30, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.

För information: Kontakta Malin Öhman, malin.ohman@proffice.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se. Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av oss på Proffice men arbeta hos en av våra kunder.

Kvalifikationer:

- Krav på fullständig gymnasieexamen

- Krav på mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

- Krav på datorvana

- Meriterande, men inget krav, med tidigare erfarenhet inom kundservice av något slag och tidigare arbete inom support

- Det är även fördelaktigt med ett tekniskt intresse

Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Därför välkomnar vi alla sökande, oavsett etnisk bakgrund, ålder, kön, religion, sexuell läggning och/eller funktionshinder.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb